Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!

Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 1.

Omaperäinen tuotevideo mullistavalle hakutyökalulle

Valu Digital halusi kertoa uudesta verkkosivuston hakutyökalusta ja saada asiakkaita varaamaan ajan etäesittelyyn. Tuotanto haluttiin tehdä mahdollisimman pitkälle ilman kuvauksia, joten tuotantotavaksi valikoitui animaatio ja ruutukaappaukset.

Esittelyvideo Vapolle
Youtubemainos, joka myy kuin häkä

Vapo-kuivikkeet kehitti uuden kuiviketuotteen hevostalleille ja halusi esitellä sitä myyvässä hengessä. Kuivikkeen käyttäjä kertoi kokemuksia ja vinkkejä videolla, jota mainostettiin Youtubessa.

Vähän erilainen kulma yritysviestintään

Kierrätysyhtiö Fincumet halusi kertoa vastuullisesta ja turvallisesta tavasta tehdä yhteistyötä sähköyhtiöiden kanssa – mutta jotenkin vähän erilailla kuin muut. Tehtiin siis kesäinen road trip moottoripyörällä Kankaanpäähän sähköyhtiö Vatajankoskelle ja katsastettiin meiningit.

Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!

Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 2.

Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!

Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 3.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 1

Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työssäjaksamista ja ohjata vinkkien ääreen uudelle verkkosivulle – Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 2.

Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työssäjaksamista ja ohjata vinkkien ääreen uudelle verkkosivulle – Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 3

Liikkuva aikuinen halusi kertoa, että kevyt liikunta palauttaa työväsymyksestä paremmin kuin sohvalla löhöily ja ohjata uudelle verkkosivustolle etsimään lisää vinkkejä - Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 4

Liikkuva aikuinen halusi kertoa, että kevyt liikunta palauttaa työväsymyksestä paremmin kuin sohvalla löhöily ja ohjata uudelle verkkosivustolle etsimään lisää vinkkejä - Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Hauska somevideo, joka saa katsojansa pysähtymään

Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työmatkaliikkumista. Huumorin avulla kerrottiin erilaisia tapoja, sekä ohjattiin katsoja lisätiedon suuntaan.

Oivaltava YouTube-mainos uudelle verkkokaupalle

Vapo halusi kertoa uudesta verkkokaupasta, josta voi ostaa kuivikkeita eläimille. Katsojia on syytä varottaa kuivasta huumorista.

Suomen itsenäisyyden historiaa haviseva dramaattinen kirjamainos

Otava halusi mainostaa Suomen itsenäisyyden 100-vuotisjuhlana julkaistua Punaisen Leijonan Maa -kirjaa. Kirjasta valittiin yksi teksikappale, joka dramatisoitiin kohtaukseksi.

Yritysvideo, joka kertoo konstailematta mitä tehdään ja missä!

Konesilta halusi esitellä palvelunsa selkeästi ja selkä suorassa!

Näyttävä yritysvideo, joka selkeyttää monimutkaisen tuotantoketjun

Neova-group halusi näyttää asiakkailleen kasvuturpeen tuotantoketjun Jalasjärveltä Hollantiin. Vauhdikasta videota kuvattiin maassa, ilmassa ja merellä.

Esittelyvideo oppilaitokselle

Akaan lukio halusi kertoa uusista opintolinjoista ja houkutella uusia opiskelijoita paikalliseen lukioon!

Ihmisläheinen yritysvideo ohjelmistotuotteelle

Physiotools halusi esitellä ohjelmistotuotteensa kansainvälisille asiakkailleen

MTC Flextek
Uuden palvelutuoteperheen esittelyvideo LinkedIniin

MTC Flextek halusi esitellä uudet palvelunsa asiakkailleen lyhyellä videolla.

Robotti-työstökonekonseptin esittelyvideo Linkkariin

MTC Flextek halusi esitellä uuden robotti-työstökonekokonaisuuden asiakkailleen lyhyellä videolla.

Älvsbytalo
Ainutlaatuisen rakennushankkeen myynti- ja esittelyvideo someen

Älvsbytalo halusi kertoa uudesta ja ainutlaatuisesta Nokialle rakentamastaan kokonaisesta asuinalueesta ja ohjata kiinnostuneet ostajat oikeaan osoitteeseen.

Timelapsevideo talon pystytyksestä

Älvsbytalo halusi näyttää kuinka nopeasti tehtaalla valmiiksi tehty talo pystytetään Ideaparkin pihaan. Timelapsevideolla voitiin näyttää yhden yön tapahtumat nopeutettuna.

Haastatteluvideo, joka esittelee ihmisen tittelin takana

Visit Tampere halusi esitellä kongressivetäjiä Tampereen kiehtovissa ympäristöissä. Videosarja esitteli yhteensä 8 Congress Ambassadoria omassa Tampere-maisemassaan.

Haastatteluvideo, joka esittelee ihmisen tittelin takana

Visit Tampere halusi esitellä kongressivetäjiä Tampereen kiehtovissa ympäristöissä. Videosarja esitteli yhteensä 8 Congress Ambassadoria omassa Tampere-maisemassaan.

Haastatteluvideo, joka esittelee ihmisen tittelin takana

Visit Tampere halusi esitellä kongressivetäjiä Tampereen kiehtovissa ympäristöissä. Videosarja esitteli yhteensä 8 Congress Ambassadoria omassa Tampere-maisemassaan.

Tampere-talo
Infovideo, joka kertoo asiat selkeästi mutta tyylikkäästi

Tampere-talo halusi kertoa suojatoimista ja suosituksista, joita se otti käyttöön pandemian alussa

Kattokävelyn esittelyvideo ja virtuaalikierros kongressivieraille

Visit Tampere halusi viedä verkossa järjestettyjen kongressien virtuaalivieraat kattokävelylle Finlaysonille!

Appro Teaser
Suomen suurimman opiskelijatapahtuman mainosvideo someen

Hämeenkadun Appron teaservideolla aloitettiin tapahtuman markkinointi ja myynti. Video leikattiin edellisenä vuotena kuvatun aftermovien materiaaleista.

Väylä Rita
Hankevideo, joka esittelee infrahankkeen saavutukset kiinnostavasti ja visuaalisesti

Väylävirasto halusi esitellä pääradan turvalaitteiden uusimishankkeen tuloksia visuaalisesti inspiroivalla videolla. Katsojien mielestä lopputulos pesee powerpoint-esityksen!

Brändivideo, joka pysäyttää katsojan

Miten kertoa tuotteesta, joka täytyy nähdä? Sauhun valoseinä on hämmästyttävä tuote. Vaikuttava video tehtiin pienellä budjetilla, mutta tunnelmasta tinkimättä! Let there be light!

Esittelyvideo, joka nostaa vahvuudet esiin

Visit Tampere Convention Bureau halusi esitellä Tamperetta ulkomaisille kongressijärjestäjille juuri oikeassa valossa

Vakuuttava mainosvideo, joka ottaa luulot pois muilta paperilehtiöiltä!

Modestone halusi esitellä mullistavan paperilehtiön ja vahvistaa brändimielikuvaa. Studiokuvauksissa satoi vettä ja hiekkaa.

Viimeistelty esittelyvideo, joka neuvoo ja opastaa.

Treston halusi neuvoa ja opastaa yleisöään tuotantolinjan staattisen sähkön hallinnassa. Lavastetuista kohtauksista kuvattuun videoon tehtiin spiikkaus ja tekstianimaatiota. Videosta tehtiin 6 kieliversiota.

Ohjevideo, joka neuvoo, opastaa ja myy

Treston halusi kouluttaa asiakkaitaan ergonomisen teollisuusvaunun valinnassa. Lavastetuista kohtauksista kuvattuun videoon tehtiin spiikkaus ja tekstianimaatiota. Videosta tehtiin viisi kieliversiota.

Asennusvideo, joka täydentää käyttöohjetta

Treston halusi tehdä perinteisen käyttöohjeen lisäksi tuotteen asennusvideon. Monikäyttöisen ja laajennettavan FiFo-hyllyn asennusvideon avulla hyllykkö on helppoa kasata oikein. Opastava videomateriaali tehtiin myös myynnin tueksi.

Vinkkivideo, jonka tiedonjanoiset asiakkaat löytävät

Kekkilä Professional halusi opastaa ammattiviljelijöitä saamaan parempia tuloksia kasvihuonekasvatuksesta. Videsta tehtiin neljän videon videosarja.

Vinkkivideo, jonka tiedonjanoiset asiakkaat löytävät

Kekkilä Professional halusi opastaa ammattiviljelijöitä saamaan parempia tuloksia kasvihuonekasvatuksesta. Videsta tehtiin neljän videon videosarja.

Vinkkivideo, jonka tiedonjanoiset asiakkaat löytävät

Kekkilä Professional halusi opastaa ammattiviljelijöitä saamaan parempia tuloksia kasvihuonekasvatuksesta. Videsta tehtiin neljän videon videosarja.

Vinkkivideo, jonka tiedonjanoiset asiakkaat löytävät

Kekkilä Professional halusi opastaa ammattiviljelijöitä saamaan parempia tuloksia kasvihuonekasvatuksesta. Videsta tehtiin neljän videon videosarja.

Tuote-esittelyvideo - insertti webinaariin

Kekkilä Professional halusi esitellä uutuustuotetta tulevassa webinaarissa. Video kuvattiin inserttinä etukäteen.

Kopiosto
Tekstianimaatio, joka muuttaa tekstin videoksi

Tekijänoikeusjärjestö Kopiosto halusi kertoa uudesta C-info toiminnosta. Video tehtiin animoimalla tekstit, siirrokset ja logot.

Infra ry
Asiakasvideo, jossa tyytyväiset asiakkaat suosittelevat jäsenyyttä

Infra Ry halusi kuulla jäseniltään miksi he haluavat olla jäseninä.

Vapo Murukuivikevideo
Dokumentaarinen esittelyvideo uutuustuotteesta

Vapo halusi esittellä uutuuskuiviketta tallinpitäjille aidossa käyttötilanteessa. Haastattelun lisäksi kuvattiin dokumentaarista kuvituskuvaa työskentelystä tallilla.

Asiakasvideo, jossa tyytyväinen asiakas suosittelee tuotetta

Vapo halusi esitellä tuote-uutuutta asiakkaan sanoin. Haastattelun lisäksi kuvattiin dokumentaarista kuvituskuvaa työskentelystä tallilla, sekä valokuvat markkinointiin. Videosta tehtiin useita eripituisia versioita eri alustoja varten.

Asiakasvideo, jossa tyytyväinen asiakas suosittelee palvelua

MTC Flextek halusi kertoa tuleville asiakkailleen, millaisia teollisuuden tuotantohaasteita he ovat ratkaissee Hydrolinella ja millaista yhteistyö on ollut.

MTC Herrmans
Asiakasvideo, jossa tyytyväinen asiakas suosittelee palvelua

MTC Flextek halusi kertoa tuleville asiakkailleen, millaisia teollisuuden tuotantohaasteita he ovat ratkaisseet Herrmanssilla ja millaista yhteistyö on ollut.