Työnäytteet:
Jotain hankalaa


Puhevideo, jossa käytettiin uutistenlukijan salaista asetta
Liikkuva aikuinen halusi puhua suoraan yleisölleen verkkolähetysten inserteissä. Prompterin avulla voidaan puhua kameralle ja silti lukea valmista tekstiä. Prompterivideo on yksi nopeimmista videotuotannoista toteutustavoista. Tärkeimmät pointit nostettiin esiin grafiikalla, jotta oppimisen visuaalinen puoli tulee hyödynnettyä parhaalla tavalla.


Esittelyvideo hydrauliikka-tankkien optimoinnin testausmahdollisuuksista
Parker Hannifin halusi esitellä Urjalan tehtaan testilaboratorion testausmahdollisuuksia. Kun kerrontaan liittyyä paljon lukuja, on paras kerrontapa tekstigrafiikan ja kuvituskuvan yhdistelmä.


Yritysvideo, joka selkeyttää monimutkaisen tuotantoketjun
Neova-group halusi näyttää asiakkailleen kasvuturpeen tuotantoketjun Jalasjärveltä Hollantiin. Vauhdikasta videota kuvattiin maassa, ilmassa ja merellä. Tämä video on somekäyttöön optimoitu versio.


Ohjevideo kasvien ravintoaineista ammattiviljelijöille
Kekkilä Professionalin ohjevideossa yhdistettiin videokuvaa ja animaatiota. Ammattiviljelijöille suunnatulla videolla opetetaan tärkeimmät ravintoaineet joilla kasvit kasvavat optimaalisesti.


Humoristinen sketsivideo (osa 2), joka on luotu green screenin ja visuaalitehosteiden avulla
Toimitusjohtaja Tillikka keskustelee hyvän ja pahan omatuntonsa kanssa. Visuaalitehosteilla luotu kaksiosainen video jatkaa Liikuvalle aikuiselle luotua "Toimitusjohtaja Tillikka" -sarjaa, jolla esitellään huumorin kautta erilaisia työnantajille suunnattuja palveluita.


Humoristinen sketsivideo (osa 1), joka on luotu green screenin ja visuaalitehosteiden avulla
Toimitusjohtaja Tillikka keskustelee hyvän ja pahan omatuntonsa kanssa. Visuaalitehosteilla luotu kaksiosainen video jatkaa Liikuvalle aikuiselle luotua "Toimitusjohtaja Tillikka" -sarjaa, jolla esitellään huumorin kautta erilaisia työnantajille suunnattuja palveluita.


Tekstianimaatio, joka muuttaa tekstin videoksi
Tekijänoikeusjärjestö Kopiosto halusi kertoa uudesta C-info toiminnosta. Video tehtiin animoimalla tekstit, siirrokset ja logot.


Viimeistelty esittelyvideo, joka neuvoo ja opastaa.
Treston halusi neuvoa ja opastaa yleisöään tuotantolinjan staattisen sähkön hallinnassa. Lavastetuista kohtauksista kuvattuun videoon tehtiin spiikkaus ja tekstianimaatiota. Videosta tehtiin 6 kieliversiota.


Esittelyvideo, joka nostaa vahvuudet esiin
Visit Tampere Convention Bureau halusi esitellä Tamperetta ulkomaisille kongressijärjestäjille juuri oikeassa valossa


Brändivideo, joka pysäyttää katsojan
Miten kertoa tuotteesta, joka täytyy nähdä? Sauhun valoseinä on hämmästyttävä tuote. Vaikuttava video tehtiin pienellä budjetilla, mutta tunnelmasta tinkimättä! Let there be light!


Hankevideo, joka esittelee infrahankkeen saavutukset kiinnostavasti ja visuaalisesti
Väylävirasto halusi esitellä pääradan turvalaitteiden uusimishankkeen tuloksia visuaalisesti inspiroivalla videolla. Katsojien mielestä lopputulos pesee powerpoint-esityksen!


Hauska somevideo, joka saa katsojansa pysähtymään
Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työmatkaliikkumista. Huumorin avulla kerrottiin erilaisia tapoja, sekä ohjattiin katsoja lisätiedon suuntaan.


Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 4
Liikkuva aikuinen halusi kertoa, että kevyt liikunta palauttaa työväsymyksestä paremmin kuin sohvalla löhöily ja ohjata uudelle verkkosivustolle etsimään lisää vinkkejä - Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.


Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 3
Liikkuva aikuinen halusi kertoa, että kevyt liikunta palauttaa työväsymyksestä paremmin kuin sohvalla löhöily ja ohjata uudelle verkkosivustolle etsimään lisää vinkkejä - Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.


Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 2.
Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työssäjaksamista ja ohjata vinkkien ääreen uudelle verkkosivulle – Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.