Nollaa suodatus
Kopiosto
Tekstianimaatio, joka muuttaa tekstin videoksi

Tekijänoikeusjärjestö Kopiosto halusi kertoa uudesta C-info toiminnosta. Video tehtiin animoimalla tekstit, siirrokset ja logot.

Esittelyvideo, joka nostaa vahvuudet esiin

Visit Tampere Convention Bureau halusi esitellä Tamperetta ulkomaisille kongressijärjestäjille juuri oikeassa valossa

Brändivideo, joka pysäyttää katsojan

Miten kertoa tuotteesta, joka täytyy nähdä? Sauhun valoseinä on hämmästyttävä tuote. Vaikuttava video tehtiin pienellä budjetilla, mutta tunnelmasta tinkimättä! Let there be light!

Väylä Rita
Hankevideo, joka esittelee infrahankkeen saavutukset kiinnostavasti ja visuaalisesti

Väylävirasto halusi esitellä pääradan turvalaitteiden uusimishankkeen tuloksia visuaalisesti inspiroivalla videolla. Katsojien mielestä lopputulos pesee powerpoint-esityksen!

Hauska somevideo, joka saa katsojansa pysähtymään

Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työmatkaliikkumista. Huumorin avulla kerrottiin erilaisia tapoja, sekä ohjattiin katsoja lisätiedon suuntaan.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 4

Liikkuva aikuinen halusi kertoa, että kevyt liikunta palauttaa työväsymyksestä paremmin kuin sohvalla löhöily ja ohjata uudelle verkkosivustolle etsimään lisää vinkkejä - Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 3

Liikkuva aikuinen halusi kertoa, että kevyt liikunta palauttaa työväsymyksestä paremmin kuin sohvalla löhöily ja ohjata uudelle verkkosivustolle etsimään lisää vinkkejä - Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 2.

Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työssäjaksamista ja ohjata vinkkien ääreen uudelle verkkosivulle – Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 1

Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työssäjaksamista ja ohjata vinkkien ääreen uudelle verkkosivulle – Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Omaperäinen tuotevideo mullistavalle hakutyökalulle

Valu Digital halusi kertoa uudesta verkkosivuston hakutyökalusta ja saada asiakkaita varaamaan ajan etäesittelyyn. Tuotanto haluttiin tehdä mahdollisimman pitkälle ilman kuvauksia, joten tuotantotavaksi valikoitui animaatio ja ruutukaappaukset.