Nollaa suodatus
Valmetilla oli meille haaste - Kuinka kertoa tietokone-ohjelmasta potentiaalisille asiakkaille?

Etujen kautta joita asiakas saa, kun kouluttaa henkilöstönsä simulaattorilla erilaisiin ongelmatilanteisiin. Mielenkiintoinen visuaalisesti kiinnostava kuvitus kertoo operaattorien koulutuksesta ja harjoittelusta, kohti vastuullista tehtävää miljoonia maksavien tehtaiden operaattorina.

Näyttävä ja elokuvallinen yritysvideo Inionille

Biohajoavia kirurgisia implantteja valmistama Inion halusi mieleenjäävän yritysvideon, joka nappaa katsojan mielenkiinnon ensi hetkistä ja vakuuttaa kohderyhmänsä. Makrokuvat tuotteista kruunasivat kokonaisuuden!

Puhevideo tekoälystä, tekoälyn luomassa tilassa

KAMKin ja Microsoftin luomaan Microsoft Skills for Jobs -verkko-opinto-ohjelmaan kuvattiin lyhyitä puhevideoita tekoälystä eri yrityskummien kanssa. Aiheeseen liittyen videoiden taustat (tilat) luotiin tietenkin tekoälyllä.

Valmetin jättitoimitus kansainväliselle paperivalmistajalle – Asiakastarina

Valmetin toimittama jättimäinen paperikonekokonaisuus Slovakian Ruzomberokiin onnistui loistavasti. Tyytyväinen asiakas kertoo projektista ja yhteistyöstä Valmetin kanssa. Asiakastarinalla kerrotaan myös uusille asiakkaille, miten homma toimii.

Rekryvideo tuo uusia työntekijöitä

Tampereen Tilapalvelut halusi esitellä laajaa työtehtäväkirjoa ja houkutella uusia työntekijöitä hakemaan tulevissa rekrytoinneissa. Yritystä esittelevä rekryvideo tehtiin asiakastarinan muodossa. Työntekijät saivat kertoa millaista työskentely Tilapalveluilla on.

Asiakastarina Infra ry:n tyytyväisistä jäsenistä

Infra ry halusi kertoa tekemästään jäsenetu- ja edunvalvontatyöstä. Asiakastarinavideossa pääsevät ääneen yhdistyksen jäsenet, jotka kertovat miksi kannattaa olla Infran jäsen.

Tuulivoimahankkeen tiedotus modernilla tyylillä someen

Neova ja Afry yhteistyössä halusivat tiedottaa jättihankkeen ensimmmäisistä konkreettisista askelista seuraajilleen. 175-metrisen tuulimittausmaston pystytyksen taltioinnista vastasi yhteensä 9 eri kameraa ja kaksi kuvaajaa. 3 päivän työkokonaisuudesta editoitiin minuutin video, jotta katsojat näkevät että nyt alkaa tapahtua.

Panphonics kaiuttimen mainosvideo somemarkkinointiin

Panphonicsin halusi näyttäviä mainosklippejä ultraohuista suuntaavista kaiuttimista somemainontaan. Samalla kertaa kuvattiin materiaalit niin esittely- kuin mainosvideoihinkin.

Rekryhenkinen yritysvideo Simucubelle

Suomen suurin pelilaitevalmistaja Simucube halusi esitellä yritystä tärkeimmän voimavaran eli työntekijöidensä kautta. Kasvussa oleva huippulaadukkaita simulaattoriosia valmistava Simucube halusi nostaa esiin kolmen työntekijän työarkea ja tehtäviä, päästäen katsojan samalla vilkaisemaan Simucuben sisälle.

Hymyilevä brändivideo teollisuuskalustevalmistajalle

Suomalainen teollisuuskalustejätti Treston halusi esitellä yritystä brändivideon avulla kansainvälisille asiakkaille ja yhteistyökumppaneille. Spiikatussa videossa yrityksen arvot pääsevät esiin ja työntekijät antavat kasvot yritykselle. Spiikattua videota oli helppoa kieliversioida eri kielialueille.

Terveysteknologiatuotteen lanseerausvideo, joka esittelee ja myy

Sharkmedical Innovations halusi esitellä uuden terveysteknologiatuotteensa näyttävällä videolla joka yhdistelee myyntiargumentteja ja nättiä tuotekuvaa. Studiokuvauksissa luotiin terveysteknologialle ominainen kliininen ja puhdas visuaalinen ympäristö.

Puhevideo, jossa käytettiin uutistenlukijan salaista asetta

Liikkuva aikuinen halusi puhua suoraan yleisölleen verkkolähetysten inserteissä. Prompterin avulla voidaan puhua kameralle ja silti lukea valmista tekstiä. Prompterivideo on yksi nopeimmista videotuotannoista toteutustavoista. Tärkeimmät pointit nostettiin esiin grafiikalla, jotta oppimisen visuaalinen puoli tulee hyödynnettyä parhaalla tavalla.

Esittelyvideo hydrauliikka-tankkien optimoinnin testausmahdollisuuksista

Parker Hannifin halusi esitellä Urjalan tehtaan testilaboratorion testausmahdollisuuksia. Kun kerrontaan liittyyä paljon lukuja, on paras kerrontapa tekstigrafiikan ja kuvituskuvan yhdistelmä.

Yritysesittely, joka näyttää mistä on kyse! Isot koneet ja giganttiset tyylimyllyt taltioitiin maasta ja ilmasta

BB Logistics halusi esitellä satamalogistiikan toimintaansa näyttävällä kuvamateriaalilla. Valtavia tuulimyllyjä lastaamaan tarvitaan isoja koneita ja rekkoja. Kerronta videoon tehtiin tekstigrafiikalla ja kuvauksissa drone oli kultaakin kalliimpi.

Vauhdikas messu-aftermovie valaisinvalmistajalle

SG Armaturen halusi ikuistaa upean messuostastonsa ja osaavan henkilökuntansa suurilla sähkö tele valo av -messuilla Jyväskylässä 2022. Aftermoviet sopivat erityisen hyvin someen, jälkimarkkinointiin ja tulevien messutapahtumien markkinointiin.