Nollaa suodatus
Tuulivoimahankkeen tiedotus modernilla tyylillä someen

Neova ja Afry yhteistyössä halusivat tiedottaa jättihankkeen ensimmmäisistä konkreettisista askelista seuraajilleen. 175-metrisen tuulimittausmaston pystytyksen taltioinnista vastasi yhteensä 9 eri kameraa ja kaksi kuvaajaa. 3 päivän työkokonaisuudesta editoitiin minuutin video, jotta katsojat näkevät että nyt alkaa tapahtua.

Panphonics kaiuttimen mainosvideo somemarkkinointiin

Panphonicsin halusi näyttäviä mainosklippejä ultraohuista suuntaavista kaiuttimista somemainontaan. Samalla kertaa kuvattiin materiaalit niin esittely- kuin mainosvideoihinkin.

Rekryhenkinen yritysvideo Simucubelle

Suomen suurin pelilaitevalmistaja Simucube halusi esitellä yritystä tärkeimmän voimavaran eli työntekijöidensä kautta. Kasvussa oleva huippulaadukkaita simulaattoriosia valmistava Simucube halusi nostaa esiin kolmen työntekijän työarkea ja tehtäviä, päästäen katsojan samalla vilkaisemaan Simucuben sisälle.

Hymyilevä brändivideo teollisuuskalustevalmistajalle

Suomalainen teollisuuskalustejätti Treston halusi esitellä yritystä brändivideon avulla kansainvälisille asiakkaille ja yhteistyökumppaneille. Spiikatussa videossa yrityksen arvot pääsevät esiin ja työntekijät antavat kasvot yritykselle. Spiikattua videota oli helppoa kieliversioida eri kielialueille.

Terveysteknologiatuotteen lanseerausvideo, joka esittelee ja myy

Sharkmedical Innovations halusi esitellä uuden terveysteknologiatuotteensa näyttävällä videolla joka yhdistelee myyntiargumentteja ja nättiä tuotekuvaa. Studiokuvauksissa luotiin terveysteknologialle ominainen kliininen ja puhdas visuaalinen ympäristö.

Puhevideo, jossa käytettiin uutistenlukijan salaista asetta

Liikkuva aikuinen halusi puhua suoraan yleisölleen verkkolähetysten inserteissä. Prompterin avulla voidaan puhua kameralle ja silti lukea valmista tekstiä. Prompterivideo on yksi nopeimmista videotuotannoista toteutustavoista. Tärkeimmät pointit nostettiin esiin grafiikalla, jotta oppimisen visuaalinen puoli tulee hyödynnettyä parhaalla tavalla.

Esittelyvideo hydrauliikka-tankkien optimoinnin testausmahdollisuuksista

Parker Hannifin halusi esitellä Urjalan tehtaan testilaboratorion testausmahdollisuuksia. Kun kerrontaan liittyyä paljon lukuja, on paras kerrontapa tekstigrafiikan ja kuvituskuvan yhdistelmä.

Yritysesittely, joka näyttää mistä on kyse! Isot koneet ja giganttiset tyylimyllyt taltioitiin maasta ja ilmasta

BB Logistics halusi esitellä satamalogistiikan toimintaansa näyttävällä kuvamateriaalilla. Valtavia tuulimyllyjä lastaamaan tarvitaan isoja koneita ja rekkoja. Kerronta videoon tehtiin tekstigrafiikalla ja kuvauksissa drone oli kultaakin kalliimpi.

Vauhdikas messu-aftermovie valaisinvalmistajalle

SG Armaturen halusi ikuistaa upean messuostastonsa ja osaavan henkilökuntansa suurilla sähkö tele valo av -messuilla Jyväskylässä 2022. Aftermoviet sopivat erityisen hyvin someen, jälkimarkkinointiin ja tulevien messutapahtumien markkinointiin.

Esittelyvideo, joka pitää otteessaan minidokkarin keinoin

Valmet halusi esitellä Valmet Performance Center -etähallintajärjestelmänsä toimivuutta ja etuja asiakas-casen kautta. Video sai esittelyvideon, referenssivideon ja mikrodokkarin piirteitä.

Esittelyvideo Valmetin pilotointipalvelusta paperinvalmistajille

Valmet halusi esitellä Jyväskylän paperiteknologiakeskuksen paperikoneella tehtäviä pilotointipalveluitaan kansainvälisille asiakkailleen. Haastatteluista ja kuvituskuvista koostuvaan videoon liitettiin myös arkistosta löytyneitä asiakkaiden kokemuksia, jolloin esittelyvideoon saatiin mukaan myös asiakkaiden kokemuksia.

Yritysesittely, jossa työntekijät saavat puheenvuoron

MTC Flextek halusi kertoa automaatioratkaisuja tarjoavan perheyrityksen tarinaa antaen myös työntekijöille puheenvuoron.

Tyylikäs tuotevideo kaksi senttiä ohuesta kaiuttimesta

Panphonics on kehittänyt äärimmäisen ohuen ja erittäin suuntaavaan taulu-kaiuttimen, jota haluttiin esitellä niin kuvalla kuin äänelläkin. Aitoa kaiuttimen ääntä ja suuntaavuutta taltioitiin äänitysstudiossa ja samalla kuvattiin näyttävää kuvituskuvaa. Materiaalista editoitiin somevideota ja Youtube-mainoksia

Yritysvideo, joka selkeyttää monimutkaisen tuotantoketjun

Neova-group halusi näyttää asiakkailleen kasvuturpeen tuotantoketjun Jalasjärveltä Hollantiin. Vauhdikasta videota kuvattiin maassa, ilmassa ja merellä. Tämä video on somekäyttöön optimoitu versio.

Ohjevideo kasvien ravintoaineista ammattiviljelijöille

Kekkilä Professionalin ohjevideossa yhdistettiin videokuvaa ja animaatiota. Ammattiviljelijöille suunnatulla videolla opetetaan tärkeimmät ravintoaineet joilla kasvit kasvavat optimaalisesti.