Työnäytteet:
Kampanja
"Automainos" ilman autoa
Abstrakteja asioita markkinoidessa täytyy usein käsikirjoituksen parissa viettää hetki jos toinenkin. Tämä tarina loksahti paikalleen, kun päätettiin tehdä työmatkaliikkumista edistävä mainos automainoksesta tutuilla fraaseilla. Spiikkaajaksi valittiin "voice of god" eli mahtavanääninen Jari Karjalainen. Volvon markkinoinnista saimme luvan käyttää alkuperäistä Volvo-musiikkia, joten keitos alkoi olla valmis!
Inserttivideo – Edelläkulkija tunnustus
Traficomin ja Liikkuvan aikuisen jakama "Työmatkaliikkumisen Edelläkulkijatunnustus" jaettiin tällä kertaa Lappeenrantaan Meidän IT ja talous Oy:lle. Siitä tehtiin inserttivideo verkkolähetykseen. Yllätimme Meitalaiset kahvitauolta!
Asiakasvideo, jossa tyytyväiset asiakkaat suosittelevat jäsenyyttä
Infra Ry halusi kuulla jäseniltään miksi he haluavat olla jäseninä.
Esittelyvideo, joka nostaa vahvuudet esiin
Visit Tampere Convention Bureau halusi esitellä Tamperetta ulkomaisille kongressijärjestäjille juuri oikeassa valossa
Suomen suurimman opiskelijatapahtuman mainosvideo someen
Hämeenkadun Appron teaservideolla aloitettiin tapahtuman markkinointi ja myynti. Video leikattiin edellisenä vuotena kuvatun aftermovien materiaaleista.
Haastatteluvideo, joka esittelee ihmisen tittelin takana
Visit Tampere halusi esitellä kongressivetäjiä Tampereen kiehtovissa ympäristöissä. Videosarja esitteli yhteensä 8 Congress Ambassadoria omassa Tampere-maisemassaan.
Haastatteluvideo, joka esittelee ihmisen tittelin takana
Visit Tampere halusi esitellä kongressivetäjiä Tampereen kiehtovissa ympäristöissä. Videosarja esitteli yhteensä 8 Congress Ambassadoria omassa Tampere-maisemassaan.
Haastatteluvideo, joka esittelee ihmisen tittelin takana
Visit Tampere halusi esitellä kongressivetäjiä Tampereen kiehtovissa ympäristöissä. Videosarja esitteli yhteensä 8 Congress Ambassadoria omassa Tampere-maisemassaan.
Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!
Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 3.
Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!
Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 2.
Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!
Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 1.