Työnäytteet:
3000 - 6000€


Ohjevideo, joka neuvoo, opastaa ja myy
Treston halusi kouluttaa asiakkaitaan ergonomisen teollisuusvaunun valinnassa. Lavastetuista kohtauksista kuvattuun videoon tehtiin spiikkaus ja tekstianimaatiota. Videosta tehtiin viisi kieliversiota.


Viimeistelty esittelyvideo, joka neuvoo ja opastaa.
Treston halusi neuvoa ja opastaa yleisöään tuotantolinjan staattisen sähkön hallinnassa. Lavastetuista kohtauksista kuvattuun videoon tehtiin spiikkaus ja tekstianimaatiota. Videosta tehtiin 6 kieliversiota.


Vakuuttava mainosvideo, joka ottaa luulot pois muilta paperilehtiöiltä!
Modestone halusi esitellä mullistavan paperilehtiön ja vahvistaa brändimielikuvaa. Studiokuvauksissa satoi vettä ja hiekkaa.


Brändivideo, joka pysäyttää katsojan
Miten kertoa tuotteesta, joka täytyy nähdä? Sauhun valoseinä on hämmästyttävä tuote. Vaikuttava video tehtiin pienellä budjetilla, mutta tunnelmasta tinkimättä! Let there be light!


Hankevideo, joka esittelee infrahankkeen saavutukset kiinnostavasti ja visuaalisesti
Väylävirasto halusi esitellä pääradan turvalaitteiden uusimishankkeen tuloksia visuaalisesti inspiroivalla videolla. Katsojien mielestä lopputulos pesee powerpoint-esityksen!


Timelapsevideo talon pystytyksestä
Älvsbytalo halusi näyttää kuinka nopeasti tehtaalla valmiiksi tehty talo pystytetään Ideaparkin pihaan. Timelapsevideolla voitiin näyttää yhden yön tapahtumat nopeutettuna.


Ihmisläheinen yritysvideo ohjelmistotuotteelle
Physiotools halusi esitellä ohjelmistotuotteensa kansainvälisille asiakkailleen


Näyttävä yritysvideo, joka selkeyttää monimutkaisen tuotantoketjun
Neova-group halusi näyttää asiakkailleen kasvuturpeen tuotantoketjun Jalasjärveltä Hollantiin. Vauhdikasta videota kuvattiin maassa, ilmassa ja merellä.


Suomen itsenäisyyden historiaa haviseva dramaattinen kirjamainos
Otava halusi mainostaa Suomen itsenäisyyden 100-vuotisjuhlana julkaistua Punaisen Leijonan Maa -kirjaa. Kirjasta valittiin yksi teksikappale, joka dramatisoitiin kohtaukseksi.


Oivaltava YouTube-mainos uudelle verkkokaupalle
Vapo halusi kertoa uudesta verkkokaupasta, josta voi ostaa kuivikkeita eläimille. Katsojia on syytä varottaa kuivasta huumorista.


Hauska somevideo, joka saa katsojansa pysähtymään
Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työmatkaliikkumista. Huumorin avulla kerrottiin erilaisia tapoja, sekä ohjattiin katsoja lisätiedon suuntaan.


Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!
Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 3.


Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!
Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 2.


Vähän erilainen kulma yritysviestintään
Kierrätysyhtiö Fincumet halusi kertoa vastuullisesta ja turvallisesta tavasta tehdä yhteistyötä sähköyhtiöiden kanssa – mutta jotenkin vähän erilailla kuin muut. Tehtiin siis kesäinen road trip moottoripyörällä Kankaanpäähän sähköyhtiö Vatajankoskelle ja katsastettiin meiningit.


Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!
Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 1.