Työnäytteet:
Osallistuminen tai ilmoittautuminen
Puustelli tavoittaa lyhytvideolla somessa alueen remontoijat ja rakentajat
Puustellin järjestämissä VIP-illoissa on tunnettu sisustussuunnittelija auttamassa rakentajien ja remontoijien keittiöhaaveitten suunnittelussa. Lyhytvideoilla voidaan tavoittaa kohdennetusti tietyn alueen remointoijat ja kertoa heille alueella järjestettävästä VIP-illasta. Sama video toimii markkinoinnissa eri puolilla Suomea
Asiakastarina Infra ry:n tyytyväisistä jäsenistä
Infra ry halusi kertoa tekemästään jäsenetu- ja edunvalvontatyöstä. Asiakastarinavideossa pääsevät ääneen yhdistyksen jäsenet, jotka kertovat miksi kannattaa olla Infran jäsen.
Suomen suurimman opiskelijatapahtuman mainosvideo someen
Hämeenkadun Appron teaservideolla aloitettiin tapahtuman markkinointi ja myynti. Video leikattiin edellisenä vuotena kuvatun aftermovien materiaaleista.
Esittelyvideo oppilaitokselle
Akaan lukio halusi kertoa uusista opintolinjoista ja houkutella uusia opiskelijoita paikalliseen lukioon!
Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!
Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 3.
Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!
Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 2.
Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!
Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 1.