Nollaa suodatus
Tyylikäs tuotevideo kaksi senttiä ohuesta kaiuttimesta

Panphonics on kehittänyt äärimmäisen ohuen ja erittäin suuntaavaan taulu-kaiuttimen, jota haluttiin esitellä niin kuvalla kuin äänelläkin. Aitoa kaiuttimen ääntä ja suuntaavuutta taltioitiin äänitysstudiossa ja samalla kuvattiin näyttävää kuvituskuvaa. Materiaalista editoitiin somevideota ja Youtube-mainoksia

Lanseerausvideo maailman nopeimmalle säätöpöydälle

Treston lanseerasi maailman nopeiten säätyvän Quick Edge Workstation -pöydän kansainvälisille markkinoille. Videosta tehtiin lisäksi useita kieliversioita. Lanseerausvideolla saatiin ytimekkäässä paketissa tietoa ja fiilistä uudesta tuotteesta, vanhoille ja uusille asiakkaille.

Asiakastarina Caterpillar-koneiden keskeltä

Treston halusi esitellä Avesco CAT:n uusiin toimitiloihin toimitettua teollisuuskalustekokonaisuuttaan. Asiakastarina toteutettiin ilman videohaastattelua, puhelinhaastattelun tietojen pohjalta, ja käyttämällä ulkopuolista spiikkaajaa.

Robottiratkaisun esittelyvideo teollisuuden toimijoille

ABB ja Treston halusivat esitellä uuden liikuteltavan yhteistyörobotti-konseptinsa teollisuusyrityksille. Videon spiikkaajana päätettiin käyttää AI-robottipuhujaa, jolla haluttiin korostaa robotti/AI -työn erilaisia mahdollisuuksia.

Asiakasvideo, jossa tyytyväinen asiakas suosittelee tuotetta

Vapo halusi esitellä tuote-uutuutta asiakkaan sanoin. Haastattelun lisäksi kuvattiin dokumentaarista kuvituskuvaa työskentelystä tallilla, sekä valokuvat markkinointiin. Videosta tehtiin useita eripituisia versioita eri alustoja varten.

Vapo Murukuivikevideo
Dokumentaarinen esittelyvideo uutuustuotteesta

Vapo halusi esittellä uutuuskuiviketta tallinpitäjille aidossa käyttötilanteessa. Haastattelun lisäksi kuvattiin dokumentaarista kuvituskuvaa työskentelystä tallilla.

Ohjevideo, joka neuvoo, opastaa ja myy

Treston halusi kouluttaa asiakkaitaan ergonomisen teollisuusvaunun valinnassa. Lavastetuista kohtauksista kuvattuun videoon tehtiin spiikkaus ja tekstianimaatiota. Videosta tehtiin viisi kieliversiota.

Viimeistelty esittelyvideo, joka neuvoo ja opastaa.

Treston halusi neuvoa ja opastaa yleisöään tuotantolinjan staattisen sähkön hallinnassa. Lavastetuista kohtauksista kuvattuun videoon tehtiin spiikkaus ja tekstianimaatiota. Videosta tehtiin 6 kieliversiota.

Vakuuttava mainosvideo, joka ottaa luulot pois muilta paperilehtiöiltä!

Modestone halusi esitellä mullistavan paperilehtiön ja vahvistaa brändimielikuvaa. Studiokuvauksissa satoi vettä ja hiekkaa.

Brändivideo, joka pysäyttää katsojan

Miten kertoa tuotteesta, joka täytyy nähdä? Sauhun valoseinä on hämmästyttävä tuote. Vaikuttava video tehtiin pienellä budjetilla, mutta tunnelmasta tinkimättä! Let there be light!

Älvsbytalo
Ainutlaatuisen rakennushankkeen myynti- ja esittelyvideo someen

Älvsbytalo halusi kertoa uudesta ja ainutlaatuisesta Nokialle rakentamastaan kokonaisesta asuinalueesta ja ohjata kiinnostuneet ostajat oikeaan osoitteeseen.

Robotti-työstökonekonseptin esittelyvideo Linkkariin

MTC Flextek halusi esitellä uuden robotti-työstökonekokonaisuuden asiakkailleen lyhyellä videolla.

MTC Flextek
Uuden palvelutuoteperheen esittelyvideo LinkedIniin

MTC Flextek halusi esitellä uudet palvelunsa asiakkailleen lyhyellä videolla.

Yritysvideo, joka kertoo konstailematta mitä tehdään ja missä!

Konesilta halusi esitellä palvelunsa selkeästi ja selkä suorassa!

Suomen itsenäisyyden historiaa haviseva dramaattinen kirjamainos

Otava halusi mainostaa Suomen itsenäisyyden 100-vuotisjuhlana julkaistua Punaisen Leijonan Maa -kirjaa. Kirjasta valittiin yksi teksikappale, joka dramatisoitiin kohtaukseksi.