Nollaa suodatus
Tyylikäs tuotevideo kaksi senttiä ohuesta kaiuttimesta

Panphonics on kehittänyt äärimmäisen ohuen ja erittäin suuntaavaan taulu-kaiuttimen, jota haluttiin esitellä niin kuvalla kuin äänelläkin. Aitoa kaiuttimen ääntä ja suuntaavuutta taltioitiin äänitysstudiossa ja samalla kuvattiin näyttävää kuvituskuvaa. Materiaalista editoitiin somevideota ja Youtube-mainoksia

Yritysvideo, joka selkeyttää monimutkaisen tuotantoketjun

Neova-group halusi näyttää asiakkailleen kasvuturpeen tuotantoketjun Jalasjärveltä Hollantiin. Vauhdikasta videota kuvattiin maassa, ilmassa ja merellä. Tämä video on somekäyttöön optimoitu versio.

Lanseerausvideo maailman nopeimmalle säätöpöydälle

Treston lanseerasi maailman nopeiten säätyvän Quick Edge Workstation -pöydän kansainvälisille markkinoille. Videosta tehtiin lisäksi useita kieliversioita. Lanseerausvideolla saatiin ytimekkäässä paketissa tietoa ja fiilistä uudesta tuotteesta, vanhoille ja uusille asiakkaille.

Asiakastarina Caterpillar-koneiden keskeltä

Treston halusi esitellä Avesco CAT:n uusiin toimitiloihin toimitettua teollisuuskalustekokonaisuuttaan. Asiakastarina toteutettiin ilman videohaastattelua, puhelinhaastattelun tietojen pohjalta, ja käyttämällä ulkopuolista spiikkaajaa.

Vakuuttava mainosvideo, joka ottaa luulot pois muilta paperilehtiöiltä!

Modestone halusi esitellä mullistavan paperilehtiön ja vahvistaa brändimielikuvaa. Studiokuvauksissa satoi vettä ja hiekkaa.

Esittelyvideo, joka nostaa vahvuudet esiin

Visit Tampere Convention Bureau halusi esitellä Tamperetta ulkomaisille kongressijärjestäjille juuri oikeassa valossa

Brändivideo, joka pysäyttää katsojan

Miten kertoa tuotteesta, joka täytyy nähdä? Sauhun valoseinä on hämmästyttävä tuote. Vaikuttava video tehtiin pienellä budjetilla, mutta tunnelmasta tinkimättä! Let there be light!

Appro Teaser
Suomen suurimman opiskelijatapahtuman mainosvideo someen

Hämeenkadun Appron teaservideolla aloitettiin tapahtuman markkinointi ja myynti. Video leikattiin edellisenä vuotena kuvatun aftermovien materiaaleista.

Kattokävelyn esittelyvideo ja virtuaalikierros kongressivieraille

Visit Tampere halusi viedä verkossa järjestettyjen kongressien virtuaalivieraat kattokävelylle Finlaysonille!

Timelapsevideo talon pystytyksestä

Älvsbytalo halusi näyttää kuinka nopeasti tehtaalla valmiiksi tehty talo pystytetään Ideaparkin pihaan. Timelapsevideolla voitiin näyttää yhden yön tapahtumat nopeutettuna.

Esittelyvideo oppilaitokselle

Akaan lukio halusi kertoa uusista opintolinjoista ja houkutella uusia opiskelijoita paikalliseen lukioon!

Näyttävä yritysvideo, joka selkeyttää monimutkaisen tuotantoketjun

Neova-group halusi näyttää asiakkailleen kasvuturpeen tuotantoketjun Jalasjärveltä Hollantiin. Vauhdikasta videota kuvattiin maassa, ilmassa ja merellä.

Suomen itsenäisyyden historiaa haviseva dramaattinen kirjamainos

Otava halusi mainostaa Suomen itsenäisyyden 100-vuotisjuhlana julkaistua Punaisen Leijonan Maa -kirjaa. Kirjasta valittiin yksi teksikappale, joka dramatisoitiin kohtaukseksi.

Hauska somevideo, joka saa katsojansa pysähtymään

Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työmatkaliikkumista. Huumorin avulla kerrottiin erilaisia tapoja, sekä ohjattiin katsoja lisätiedon suuntaan.