Nollaa suodatus
Sketsivideolla kerrot pointtisi hauskasti

Liikkuva aikuinen halusi kertoa terveysalan työntekijöille hauskalla tavalla liikunnan puheeksiottamisesta lääkärin vastaanotolla. Se ei ehkä ole lääkärille helpoin tehtävä. Hoidimme kaikki käsikirjoituksesta, näyttelijöihin ja valmiiseen videoon.

Mitä tarkoittaa asuntokaupan kuntotarkastus?

Pro Kuntotarkastus halusi kertoa asuntokaupan kuntotarkastuksesta potentiaalisille asiakkaille. Tämän videon nähtyään asiakkaat tietävät, mitä kuntotarkastuksessa tapahtuu. Tarjouksen liitteenä lähetetty video on lisännyt myyntiä reilusti.

Fortum Recycling & Waste Asiakastarina – Case Eltel

Fortum Recycling & Waste halusi toteuttaa asiakastarinansa hiukan uudella tavalla. Perinteisen haastattelun sijaan lähetimme Fortumin Teemun juttelemaan asiakkaalle. Rento päivä dokumentoitiin.

Valmet asiakastarina – Paperikoneen päivitys Serbiaan

Asiakastarina kannattaa käydä tekemässä vähän kauempanakin, kun myyt arvokkaita teollisuuden tuotteita ympäri maailmaa. Tämä asiakastarina kertoo Serbialaisesta paperinvalmistajasta.

Valmet Järvenpää Paper Technology Center -esittelyvideo

"5 minuutin pitsaus kiinnostavan kuvituskuvan kera." Kattavalla esittelyvideolla katsoja saa hyvän käsityksen millaisia paperiteknologian pilotointiprojekteja Järvenpään koelaitoksella on mahdollista tehdä.

Kekkilä-BVB Ruokohelpi muuttaa kasvualustat

Kekkilä-BVB halusi esitellä uuden kasvualustan tärkeimmän raaka-aineen ammattiviljelijöille. Toteutimme tiiserin omaisen esittelyvideon haastattelua ja kuvituskuvaa yhdistämällä. Samalla saatiin iso määrä valmista kuvapankkimateriaalia ruokohelpin korjuusta.

Suomi liikkeelle -kampanja kutsuu liikkumaan ja käyttämään jalkoja

Opetus- ja kulttuuriministeriön alla toimiva Suomi liikkeelle -ohjelma pyrkii liikuttamaan suomalaisia. Lisää vain liike -sloganin ympärille rakennettiin TV-mainos, somevideo, valokuvat ja radiomainos. Nämä tehtiin molemmilla kotimaisilla kielillä.

Valmet asiakastarina Sloveniasta

Asiakkaat ovat joskus vähän kauempana. Tämä Valmetin asiakastarina paperivalmistaja-asiakkaasta käytiin tekemässä Sloveniassa. Täysin uudenlainen päälystysasema ratkaisee paperintekijän ongelmat uudella tavalla.

"Automainos" ilman autoa

Abstrakteja asioita markkinoidessa täytyy usein käsikirjoituksen parissa viettää hetki jos toinenkin. Tämä tarina loksahti paikalleen, kun päätettiin tehdä työmatkaliikkumista edistävä mainos automainoksesta tutuilla fraaseilla. Spiikkaajaksi valittiin "voice of god" eli mahtavanääninen Jari Karjalainen. Volvon markkinoinnista saimme luvan käyttää alkuperäistä Volvo-musiikkia, joten keitos alkoi olla valmis! [Huom. videosta tehtiin someen myös pystyversio]

Automainospastissi 90-luvun automainoksista

Abstrakteja asioita markkinoidessa täytyy usein käsikirjoituksen parissa viettää hetki jos toinenkin. Tämä tarina loksahti paikalleen, kun päätettiin tehdä työmatkaliikkumista edistävä mainos automainoksesta tutuilla fraaseilla. Spiikkaajaksi valittiin "voice of god" eli mahtavanääninen Jari Karjalainen. Volvon markkinoinnista saimme luvan käyttää alkuperäistä Volvo-musiikkia, joten keitos alkoi olla valmis!

Valmetin jättitoimitus kansainväliselle paperivalmistajalle – Asiakastarina

Valmetin toimittama jättimäinen paperikonekokonaisuus Slovakian Ruzomberokiin onnistui loistavasti. Tyytyväinen asiakas kertoo projektista ja yhteistyöstä Valmetin kanssa. Asiakastarinalla kerrotaan myös uusille asiakkaille, miten homma toimii.

Rekryvideo tuo uusia työntekijöitä

Tampereen Tilapalvelut halusi esitellä laajaa työtehtäväkirjoa ja houkutella uusia työntekijöitä hakemaan tulevissa rekrytoinneissa. Yritystä esittelevä rekryvideo tehtiin asiakastarinan muodossa. Työntekijät saivat kertoa millaista työskentely Tilapalveluilla on.

Asiakastarina Infra ry:n tyytyväisistä jäsenistä

Infra ry halusi kertoa tekemästään jäsenetu- ja edunvalvontatyöstä. Asiakastarinavideossa pääsevät ääneen yhdistyksen jäsenet, jotka kertovat miksi kannattaa olla Infran jäsen.

Humoristinen sketsivideo (osa 2), joka on luotu green screenin ja visuaalitehosteiden avulla

Toimitusjohtaja Tillikka keskustelee hyvän ja pahan omatuntonsa kanssa. Visuaalitehosteilla luotu kaksiosainen video jatkaa Liikuvalle aikuiselle luotua "Toimitusjohtaja Tillikka" -sarjaa, jolla esitellään huumorin kautta erilaisia työnantajille suunnattuja palveluita.

Humoristinen sketsivideo (osa 1), joka on luotu green screenin ja visuaalitehosteiden avulla

Toimitusjohtaja Tillikka keskustelee hyvän ja pahan omatuntonsa kanssa. Visuaalitehosteilla luotu kaksiosainen video jatkaa Liikuvalle aikuiselle luotua "Toimitusjohtaja Tillikka" -sarjaa, jolla esitellään huumorin kautta erilaisia työnantajille suunnattuja palveluita.