Nollaa suodatus
Vapo Murukuivikevideo
Dokumentaarinen esittelyvideo uutuustuotteesta

Vapo halusi esittellä uutuuskuiviketta tallinpitäjille aidossa käyttötilanteessa. Haastattelun lisäksi kuvattiin dokumentaarista kuvituskuvaa työskentelystä tallilla.

Infra ry
Asiakasvideo, jossa tyytyväiset asiakkaat suosittelevat jäsenyyttä

Infra Ry halusi kuulla jäseniltään miksi he haluavat olla jäseninä.

Kopiosto
Tekstianimaatio, joka muuttaa tekstin videoksi

Tekijänoikeusjärjestö Kopiosto halusi kertoa uudesta C-info toiminnosta. Video tehtiin animoimalla tekstit, siirrokset ja logot.

Esittelyvideo, joka nostaa vahvuudet esiin

Visit Tampere Convention Bureau halusi esitellä Tamperetta ulkomaisille kongressijärjestäjille juuri oikeassa valossa

Brändivideo, joka pysäyttää katsojan

Miten kertoa tuotteesta, joka täytyy nähdä? Sauhun valoseinä on hämmästyttävä tuote. Vaikuttava video tehtiin pienellä budjetilla, mutta tunnelmasta tinkimättä! Let there be light!

Tampere-talo
Infovideo, joka kertoo asiat selkeästi mutta tyylikkäästi

Tampere-talo halusi kertoa suojatoimista ja suosituksista, joita se otti käyttöön pandemian alussa

Esittelyvideo oppilaitokselle

Akaan lukio halusi kertoa uusista opintolinjoista ja houkutella uusia opiskelijoita paikalliseen lukioon!

Näyttävä yritysvideo, joka selkeyttää monimutkaisen tuotantoketjun

Neova-group halusi näyttää asiakkailleen kasvuturpeen tuotantoketjun Jalasjärveltä Hollantiin. Vauhdikasta videota kuvattiin maassa, ilmassa ja merellä.

Hauska somevideo, joka saa katsojansa pysähtymään

Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työmatkaliikkumista. Huumorin avulla kerrottiin erilaisia tapoja, sekä ohjattiin katsoja lisätiedon suuntaan.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 4

Liikkuva aikuinen halusi kertoa, että kevyt liikunta palauttaa työväsymyksestä paremmin kuin sohvalla löhöily ja ohjata uudelle verkkosivustolle etsimään lisää vinkkejä - Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 3

Liikkuva aikuinen halusi kertoa, että kevyt liikunta palauttaa työväsymyksestä paremmin kuin sohvalla löhöily ja ohjata uudelle verkkosivustolle etsimään lisää vinkkejä - Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 2.

Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työssäjaksamista ja ohjata vinkkien ääreen uudelle verkkosivulle – Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 1

Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työssäjaksamista ja ohjata vinkkien ääreen uudelle verkkosivulle – Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.