Työnäytteet:
Tykkäykset ja seuraajat
Puustelli tavoittaa lyhytvideolla somessa alueen remontoijat ja rakentajat
Puustellin järjestämissä VIP-illoissa on tunnettu sisustussuunnittelija auttamassa rakentajien ja remontoijien keittiöhaaveitten suunnittelussa. Lyhytvideoilla voidaan tavoittaa kohdennetusti tietyn alueen remointoijat ja kertoa heille alueella järjestettävästä VIP-illasta. Sama video toimii markkinoinnissa eri puolilla Suomea
Lyhytvideolla verkkokaupalle lisää myyntiä somessa [koko EU:n alueella]
Autonlaturit.com halusi myyvän videon someen. Käsikirjoitimme ja toteutimme hauskan lyhytvideon, joka ei näytä mainokselta. Pieni hauska tarina vie asiakasryhmän ongelman juureen ja tarjoaa lopuksi ratkaisun – alekoodin kera. Asiakas on myynyt Nissan Leafin latausadapteria videon avulla ensimmäisestä päivästä lähtien.
Sketsivideolla kerrot pointtisi hauskasti
Liikkuva aikuinen halusi kertoa terveysalan työntekijöille hauskalla tavalla liikunnan puheeksiottamisesta lääkärin vastaanotolla. Se ei ehkä ole lääkärille helpoin tehtävä. Hoidimme kaikki käsikirjoituksesta, näyttelijöihin ja valmiiseen videoon.
"Automainos" ilman autoa
Abstrakteja asioita markkinoidessa täytyy usein käsikirjoituksen parissa viettää hetki jos toinenkin. Tämä tarina loksahti paikalleen, kun päätettiin tehdä työmatkaliikkumista edistävä mainos automainoksesta tutuilla fraaseilla. Spiikkaajaksi valittiin "voice of god" eli mahtavanääninen Jari Karjalainen. Volvon markkinoinnista saimme luvan käyttää alkuperäistä Volvo-musiikkia, joten keitos alkoi olla valmis! [Huom. videosta tehtiin someen myös pystyversio]
Hauska somevideo verkkotyökalulle
”Haluttaisiin mainostaa meidän uutta suunnittelutyökalua verkkosivuilla – joku hauska video joka on kiva katsoa” Tässä kohtaa täytyy vähän peruuttaa ensimmäisestä ajatuksesta ja luopua siitä, että infoa voi kaataa läjäpäin katsojalle! Työmatkaliikkumisen suunnitteluun tarkoitetettua "Viksu"-suunnittelutyökalua päätettiin markkinoida vähemmän viksulla tyhy-päivällä…
Panphonics kaiuttimen mainosvideo somemarkkinointiin
Panphonicsin halusi näyttäviä mainosklippejä ultraohuista suuntaavista kaiuttimista somemainontaan. Samalla kertaa kuvattiin materiaalit niin esittely- kuin mainosvideoihinkin.
Vauhdikas messu-aftermovie valaisinvalmistajalle
SG Armaturen halusi ikuistaa upean messuostastonsa ja osaavan henkilökuntansa suurilla sähkö tele valo av -messuilla Jyväskylässä 2022. Aftermoviet sopivat erityisen hyvin someen, jälkimarkkinointiin ja tulevien messutapahtumien markkinointiin.
Tyylikäs tuotevideo kaksi senttiä ohuesta kaiuttimesta
Panphonics on kehittänyt äärimmäisen ohuen ja erittäin suuntaavaan taulu-kaiuttimen, jota haluttiin esitellä niin kuvalla kuin äänelläkin. Aitoa kaiuttimen ääntä ja suuntaavuutta taltioitiin äänitysstudiossa ja samalla kuvattiin näyttävää kuvituskuvaa. Materiaalista editoitiin somevideota ja Youtube-mainoksia
Humoristinen sketsivideo (osa 2), joka on luotu green screenin ja visuaalitehosteiden avulla
Toimitusjohtaja Tillikka keskustelee hyvän ja pahan omatuntonsa kanssa. Visuaalitehosteilla luotu kaksiosainen video jatkaa Liikuvalle aikuiselle luotua "Toimitusjohtaja Tillikka" -sarjaa, jolla esitellään huumorin kautta erilaisia työnantajille suunnattuja palveluita.
Humoristinen sketsivideo (osa 1), joka on luotu green screenin ja visuaalitehosteiden avulla
Toimitusjohtaja Tillikka keskustelee hyvän ja pahan omatuntonsa kanssa. Visuaalitehosteilla luotu kaksiosainen video jatkaa Liikuvalle aikuiselle luotua "Toimitusjohtaja Tillikka" -sarjaa, jolla esitellään huumorin kautta erilaisia työnantajille suunnattuja palveluita.
Vakuuttava mainosvideo, joka ottaa luulot pois muilta paperilehtiöiltä!
Modestone halusi esitellä mullistavan paperilehtiön ja vahvistaa brändimielikuvaa. Studiokuvauksissa satoi vettä ja hiekkaa.
Esittelyvideo, joka nostaa vahvuudet esiin
Visit Tampere Convention Bureau halusi esitellä Tamperetta ulkomaisille kongressijärjestäjille juuri oikeassa valossa
Suomen suurimman opiskelijatapahtuman mainosvideo someen
Hämeenkadun Appron teaservideolla aloitettiin tapahtuman markkinointi ja myynti. Video leikattiin edellisenä vuotena kuvatun aftermovien materiaaleista.
Kattokävelyn esittelyvideo ja virtuaalikierros kongressivieraille
Visit Tampere halusi viedä verkossa järjestettyjen kongressien virtuaalivieraat kattokävelylle Finlaysonille!
Timelapsevideo talon pystytyksestä
Älvsbytalo halusi näyttää kuinka nopeasti tehtaalla valmiiksi tehty talo pystytetään Ideaparkin pihaan. Timelapsevideolla voitiin näyttää yhden yön tapahtumat nopeutettuna.