Näyttävä ja elokuvallinen yritysvideo Inionille

Biohajoavia kirurgisia implantteja valmistama Inion halusi mieleenjäävän yritysvideon, joka nappaa katsojan mielenkiinnon ensi hetkistä ja vakuuttaa kohderyhmänsä. Makrokuvat tuotteista kruunasivat kokonaisuuden!

"Automainos" ilman autoa

Abstrakteja asioita markkinoidessa täytyy usein käsikirjoituksen parissa viettää hetki jos toinenkin. Tämä tarina loksahti paikalleen, kun päätettiin tehdä työmatkaliikkumista edistävä mainos automainoksesta tutuilla fraaseilla. Spiikkaajaksi valittiin "voice of god" eli mahtavanääninen Jari Karjalainen. Volvon markkinoinnista saimme luvan käyttää alkuperäistä Volvo-musiikkia, joten keitos alkoi olla valmis!

Trestonin tuotelanseeraus lähtee tarinasta

Tuotteista puhuttaessa on helppoa puhua tuotteen eduista ja ominaisuuksista. Joskus on vaikeampaa keksiä sen ympärille tarina. Kuka tuotetta käyttää? Miksi, ja mitä hän voi saavuttaa tuotteella? Näillä kysymyksillä päästiin alkuun Trestonin tarinallisessa tuotelanseerauksessa.

SaaS-palvelun selitysvideo

Palvelun hyötyjen selittäminen voi joskus olla haastavaa. 73Healthin etädiagnostiikkapalvelun edut selitettiin videon avulla. Video on auttanut sijoittajia ja asiakkaita näkemään palvelun toimintaperiaatteen ja vahvuudet.

Inserttivideo – Edelläkulkija tunnustus

Traficomin ja Liikkuvan aikuisen jakama "Työmatkaliikkumisen Edelläkulkijatunnustus" jaettiin tällä kertaa Lappeenrantaan Meidän IT ja talous Oy:lle. Siitä tehtiin inserttivideo verkkolähetykseen. Yllätimme Meitalaiset kahvitauolta!

Hauska video haastavasta aiheesta

”Haluttaisiin mainostaa meidän uutta suunnittelutyökalua verkkosivuilla – joku hauska video joka on kiva katsoa” Tässä kohtaa täytyy vähän peruuttaa ensimmäisestä ajatuksesta ja luopua siitä, että infoa voi kaataa läjäpäin katsojalle! Työmatkaliikkumisen suunnitteluun tarkoitetettua "Viksu"-suunnittelutyökalua päätettiin markkinoida vähemmän viksulla tyhy-päivällä…

Kopiosto tiedottaa jäsenilleen somessa tekstianimaatiolla

Simppeli tekstianimaatio someen nopeasti ja pienellä budjetilla. Tekstianiaatio on edullinen tapa tiedottaa somessa suurillekin yleisöille.

Valmetilla oli meille haaste - Kuinka kertoa tietokone-ohjelmasta potentiaalisille asiakkaille?

Etujen kautta joita asiakas saa, kun kouluttaa henkilöstönsä simulaattorilla erilaisiin ongelmatilanteisiin. Mielenkiintoinen visuaalisesti kiinnostava kuvitus kertoo operaattorien koulutuksesta ja harjoittelusta, kohti vastuullista tehtävää miljoonia maksavien tehtaiden operaattorina.

Puhevideo tekoälystä, tekoälyn luomassa tilassa

KAMKin ja Microsoftin luomaan Microsoft Skills for Jobs -verkko-opinto-ohjelmaan kuvattiin lyhyitä puhevideoita tekoälystä eri yrityskummien kanssa. Aiheeseen liittyen videoiden taustat (tilat) luotiin tietenkin tekoälyllä.

Valmetin jättitoimitus kansainväliselle paperivalmistajalle – Asiakastarina

Valmetin toimittama jättimäinen paperikonekokonaisuus Slovakian Ruzomberokiin onnistui loistavasti. Tyytyväinen asiakas kertoo projektista ja yhteistyöstä Valmetin kanssa. Asiakastarinalla kerrotaan myös uusille asiakkaille, miten homma toimii.

Selitysvideo, joka selventää tuotteen edut asiakkaalle

ShareGuard99 -terveysteknologiatuote tuo sairaaloihin lisää resursseja. Selitysvideo selventää asiakkaan saaman hyödyn.

Rekryvideo tuo uusia työntekijöitä

Tampereen Tilapalvelut halusi esitellä laajaa työtehtäväkirjoa ja houkutella uusia työntekijöitä hakemaan tulevissa rekrytoinneissa. Yritystä esittelevä rekryvideo tehtiin asiakastarinan muodossa. Työntekijät saivat kertoa millaista työskentely Tilapalveluilla on.

Asiakastarina Infra ry:n tyytyväisistä jäsenistä

Infra ry halusi kertoa tekemästään jäsenetu- ja edunvalvontatyöstä. Asiakastarinavideossa pääsevät ääneen yhdistyksen jäsenet, jotka kertovat miksi kannattaa olla Infran jäsen.

Tuulivoimahankkeen tiedotus modernilla tyylillä someen

Neova ja Afry yhteistyössä halusivat tiedottaa jättihankkeen ensimmmäisistä konkreettisista askelista seuraajilleen. 175-metrisen tuulimittausmaston pystytyksen taltioinnista vastasi yhteensä 9 eri kameraa ja kaksi kuvaajaa. 3 päivän työkokonaisuudesta editoitiin minuutin video, jotta katsojat näkevät että nyt alkaa tapahtua.

Panphonics kaiuttimen mainosvideo somemarkkinointiin

Panphonicsin halusi näyttäviä mainosklippejä ultraohuista suuntaavista kaiuttimista somemainontaan. Samalla kertaa kuvattiin materiaalit niin esittely- kuin mainosvideoihinkin.

Rekryhenkinen yritysvideo Simucubelle

Suomen suurin pelilaitevalmistaja Simucube halusi esitellä yritystä tärkeimmän voimavaran eli työntekijöidensä kautta. Kasvussa oleva huippulaadukkaita simulaattoriosia valmistava Simucube halusi nostaa esiin kolmen työntekijän työarkea ja tehtäviä, päästäen katsojan samalla vilkaisemaan Simucuben sisälle.

Hymyilevä brändivideo teollisuuskalustevalmistajalle

Suomalainen teollisuuskalustejätti Treston halusi esitellä yritystä brändivideon avulla kansainvälisille asiakkaille ja yhteistyökumppaneille. Spiikatussa videossa yrityksen arvot pääsevät esiin ja työntekijät antavat kasvot yritykselle. Spiikattua videota oli helppoa kieliversioida eri kielialueille.

Terveysteknologiatuotteen lanseerausvideo, joka esittelee ja myy

Sharkmedical Innovations halusi esitellä uuden terveysteknologiatuotteensa näyttävällä videolla joka yhdistelee myyntiargumentteja ja nättiä tuotekuvaa. Studiokuvauksissa luotiin terveysteknologialle ominainen kliininen ja puhdas visuaalinen ympäristö.

Puhevideo, jossa käytettiin uutistenlukijan salaista asetta

Liikkuva aikuinen halusi puhua suoraan yleisölleen verkkolähetysten inserteissä. Prompterin avulla voidaan puhua kameralle ja silti lukea valmista tekstiä. Prompterivideo on yksi nopeimmista videotuotannoista toteutustavoista. Tärkeimmät pointit nostettiin esiin grafiikalla, jotta oppimisen visuaalinen puoli tulee hyödynnettyä parhaalla tavalla.

Esittelyvideo hydrauliikka-tankkien optimoinnin testausmahdollisuuksista

Parker Hannifin halusi esitellä Urjalan tehtaan testilaboratorion testausmahdollisuuksia. Kun kerrontaan liittyyä paljon lukuja, on paras kerrontapa tekstigrafiikan ja kuvituskuvan yhdistelmä.

Yritysesittely, joka näyttää mistä on kyse! Isot koneet ja giganttiset tyylimyllyt taltioitiin maasta ja ilmasta

BB Logistics halusi esitellä satamalogistiikan toimintaansa näyttävällä kuvamateriaalilla. Valtavia tuulimyllyjä lastaamaan tarvitaan isoja koneita ja rekkoja. Kerronta videoon tehtiin tekstigrafiikalla ja kuvauksissa drone oli kultaakin kalliimpi.

Vauhdikas messu-aftermovie valaisinvalmistajalle

SG Armaturen halusi ikuistaa upean messuostastonsa ja osaavan henkilökuntansa suurilla sähkö tele valo av -messuilla Jyväskylässä 2022. Aftermoviet sopivat erityisen hyvin someen, jälkimarkkinointiin ja tulevien messutapahtumien markkinointiin.

Esittelyvideo, joka pitää otteessaan minidokkarin keinoin

Valmet halusi esitellä Valmet Performance Center -etähallintajärjestelmänsä toimivuutta ja etuja asiakas-casen kautta. Video sai esittelyvideon, referenssivideon ja mikrodokkarin piirteitä.

Esittelyvideo Valmetin pilotointipalvelusta paperinvalmistajille

Valmet halusi esitellä Jyväskylän paperiteknologiakeskuksen paperikoneella tehtäviä pilotointipalveluitaan kansainvälisille asiakkailleen. Haastatteluista ja kuvituskuvista koostuvaan videoon liitettiin myös arkistosta löytyneitä asiakkaiden kokemuksia, jolloin esittelyvideoon saatiin mukaan myös asiakkaiden kokemuksia.

Yritysesittely, jossa työntekijät saavat puheenvuoron

MTC Flextek halusi kertoa automaatioratkaisuja tarjoavan perheyrityksen tarinaa antaen myös työntekijöille puheenvuoron.

Tyylikäs tuotevideo kaksi senttiä ohuesta kaiuttimesta

Panphonics on kehittänyt äärimmäisen ohuen ja erittäin suuntaavaan taulu-kaiuttimen, jota haluttiin esitellä niin kuvalla kuin äänelläkin. Aitoa kaiuttimen ääntä ja suuntaavuutta taltioitiin äänitysstudiossa ja samalla kuvattiin näyttävää kuvituskuvaa. Materiaalista editoitiin somevideota ja Youtube-mainoksia

Yritysvideo, joka selkeyttää monimutkaisen tuotantoketjun

Neova-group halusi näyttää asiakkailleen kasvuturpeen tuotantoketjun Jalasjärveltä Hollantiin. Vauhdikasta videota kuvattiin maassa, ilmassa ja merellä. Tämä video on somekäyttöön optimoitu versio.

Ohjevideo kasvien ravintoaineista ammattiviljelijöille

Kekkilä Professionalin ohjevideossa yhdistettiin videokuvaa ja animaatiota. Ammattiviljelijöille suunnatulla videolla opetetaan tärkeimmät ravintoaineet joilla kasvit kasvavat optimaalisesti.

Humoristinen sketsivideo (osa 2), joka on luotu green screenin ja visuaalitehosteiden avulla

Toimitusjohtaja Tillikka keskustelee hyvän ja pahan omatuntonsa kanssa. Visuaalitehosteilla luotu kaksiosainen video jatkaa Liikuvalle aikuiselle luotua "Toimitusjohtaja Tillikka" -sarjaa, jolla esitellään huumorin kautta erilaisia työnantajille suunnattuja palveluita.

Humoristinen sketsivideo (osa 1), joka on luotu green screenin ja visuaalitehosteiden avulla

Toimitusjohtaja Tillikka keskustelee hyvän ja pahan omatuntonsa kanssa. Visuaalitehosteilla luotu kaksiosainen video jatkaa Liikuvalle aikuiselle luotua "Toimitusjohtaja Tillikka" -sarjaa, jolla esitellään huumorin kautta erilaisia työnantajille suunnattuja palveluita.

Lanseerausvideo maailman nopeimmalle säätöpöydälle

Treston lanseerasi maailman nopeiten säätyvän Quick Edge Workstation -pöydän kansainvälisille markkinoille. Videosta tehtiin lisäksi useita kieliversioita. Lanseerausvideolla saatiin ytimekkäässä paketissa tietoa ja fiilistä uudesta tuotteesta, vanhoille ja uusille asiakkaille.

Asiakastarina Caterpillar-koneiden keskeltä

Treston halusi esitellä Avesco CAT:n uusiin toimitiloihin toimitettua teollisuuskalustekokonaisuuttaan. Asiakastarina toteutettiin ilman videohaastattelua, puhelinhaastattelun tietojen pohjalta, ja käyttämällä ulkopuolista spiikkaajaa.

Robottiratkaisun esittelyvideo teollisuuden toimijoille

ABB ja Treston halusivat esitellä uuden liikuteltavan yhteistyörobotti-konseptinsa teollisuusyrityksille. Videon spiikkaajana päätettiin käyttää AI-robottipuhujaa, jolla haluttiin korostaa robotti/AI -työn erilaisia mahdollisuuksia.

MTC Herrmans
Asiakasvideo, jossa tyytyväinen asiakas suosittelee palvelua

MTC Flextek halusi kertoa tuleville asiakkailleen, millaisia teollisuuden tuotantohaasteita he ovat ratkaisseet Herrmanssilla ja millaista yhteistyö on ollut.

Asiakasvideo, jossa tyytyväinen asiakas suosittelee palvelua

MTC Flextek halusi kertoa tuleville asiakkailleen, millaisia teollisuuden tuotantohaasteita he ovat ratkaissee Hydrolinella ja millaista yhteistyö on ollut.

Asiakasvideo, jossa tyytyväinen asiakas suosittelee tuotetta

Vapo halusi esitellä tuote-uutuutta asiakkaan sanoin. Haastattelun lisäksi kuvattiin dokumentaarista kuvituskuvaa työskentelystä tallilla, sekä valokuvat markkinointiin. Videosta tehtiin useita eripituisia versioita eri alustoja varten.

Vapo Murukuivikevideo
Dokumentaarinen esittelyvideo uutuustuotteesta

Vapo halusi esittellä uutuuskuiviketta tallinpitäjille aidossa käyttötilanteessa. Haastattelun lisäksi kuvattiin dokumentaarista kuvituskuvaa työskentelystä tallilla.

Infra ry
Asiakasvideo, jossa tyytyväiset asiakkaat suosittelevat jäsenyyttä

Infra Ry halusi kuulla jäseniltään miksi he haluavat olla jäseninä.

Kopiosto
Tekstianimaatio, joka muuttaa tekstin videoksi

Tekijänoikeusjärjestö Kopiosto halusi kertoa uudesta C-info toiminnosta. Video tehtiin animoimalla tekstit, siirrokset ja logot.

Tuote-esittelyvideo - insertti webinaariin

Kekkilä Professional halusi esitellä uutuustuotetta tulevassa webinaarissa. Video kuvattiin inserttinä etukäteen.

Vinkkivideo, jonka tiedonjanoiset asiakkaat löytävät

Kekkilä Professional halusi opastaa ammattiviljelijöitä saamaan parempia tuloksia kasvihuonekasvatuksesta. Videsta tehtiin neljän videon videosarja.

Vinkkivideo, jonka tiedonjanoiset asiakkaat löytävät

Kekkilä Professional halusi opastaa ammattiviljelijöitä saamaan parempia tuloksia kasvihuonekasvatuksesta. Videsta tehtiin neljän videon videosarja.

Vinkkivideo, jonka tiedonjanoiset asiakkaat löytävät

Kekkilä Professional halusi opastaa ammattiviljelijöitä saamaan parempia tuloksia kasvihuonekasvatuksesta. Videsta tehtiin neljän videon videosarja.

Vinkkivideo, jonka tiedonjanoiset asiakkaat löytävät

Kekkilä Professional halusi opastaa ammattiviljelijöitä saamaan parempia tuloksia kasvihuonekasvatuksesta. Videsta tehtiin neljän videon videosarja.

Asennusvideo, joka täydentää käyttöohjetta

Treston halusi tehdä perinteisen käyttöohjeen lisäksi tuotteen asennusvideon. Monikäyttöisen ja laajennettavan FiFo-hyllyn asennusvideon avulla hyllykkö on helppoa kasata oikein. Opastava videomateriaali tehtiin myös myynnin tueksi.

Ohjevideo, joka neuvoo, opastaa ja myy

Treston halusi kouluttaa asiakkaitaan ergonomisen teollisuusvaunun valinnassa. Lavastetuista kohtauksista kuvattuun videoon tehtiin spiikkaus ja tekstianimaatiota. Videosta tehtiin viisi kieliversiota.

Viimeistelty esittelyvideo, joka neuvoo ja opastaa.

Treston halusi neuvoa ja opastaa yleisöään tuotantolinjan staattisen sähkön hallinnassa. Lavastetuista kohtauksista kuvattuun videoon tehtiin spiikkaus ja tekstianimaatiota. Videosta tehtiin 6 kieliversiota.

Vakuuttava mainosvideo, joka ottaa luulot pois muilta paperilehtiöiltä!

Modestone halusi esitellä mullistavan paperilehtiön ja vahvistaa brändimielikuvaa. Studiokuvauksissa satoi vettä ja hiekkaa.

Esittelyvideo, joka nostaa vahvuudet esiin

Visit Tampere Convention Bureau halusi esitellä Tamperetta ulkomaisille kongressijärjestäjille juuri oikeassa valossa

Brändivideo, joka pysäyttää katsojan

Miten kertoa tuotteesta, joka täytyy nähdä? Sauhun valoseinä on hämmästyttävä tuote. Vaikuttava video tehtiin pienellä budjetilla, mutta tunnelmasta tinkimättä! Let there be light!

Väylä Rita
Hankevideo, joka esittelee infrahankkeen saavutukset kiinnostavasti ja visuaalisesti

Väylävirasto halusi esitellä pääradan turvalaitteiden uusimishankkeen tuloksia visuaalisesti inspiroivalla videolla. Katsojien mielestä lopputulos pesee powerpoint-esityksen!

Appro Teaser
Suomen suurimman opiskelijatapahtuman mainosvideo someen

Hämeenkadun Appron teaservideolla aloitettiin tapahtuman markkinointi ja myynti. Video leikattiin edellisenä vuotena kuvatun aftermovien materiaaleista.

Kattokävelyn esittelyvideo ja virtuaalikierros kongressivieraille

Visit Tampere halusi viedä verkossa järjestettyjen kongressien virtuaalivieraat kattokävelylle Finlaysonille!

Tampere-talo
Infovideo, joka kertoo asiat selkeästi mutta tyylikkäästi

Tampere-talo halusi kertoa suojatoimista ja suosituksista, joita se otti käyttöön pandemian alussa

Haastatteluvideo, joka esittelee ihmisen tittelin takana

Visit Tampere halusi esitellä kongressivetäjiä Tampereen kiehtovissa ympäristöissä. Videosarja esitteli yhteensä 8 Congress Ambassadoria omassa Tampere-maisemassaan.

Haastatteluvideo, joka esittelee ihmisen tittelin takana

Visit Tampere halusi esitellä kongressivetäjiä Tampereen kiehtovissa ympäristöissä. Videosarja esitteli yhteensä 8 Congress Ambassadoria omassa Tampere-maisemassaan.

Haastatteluvideo, joka esittelee ihmisen tittelin takana

Visit Tampere halusi esitellä kongressivetäjiä Tampereen kiehtovissa ympäristöissä. Videosarja esitteli yhteensä 8 Congress Ambassadoria omassa Tampere-maisemassaan.

Timelapsevideo talon pystytyksestä

Älvsbytalo halusi näyttää kuinka nopeasti tehtaalla valmiiksi tehty talo pystytetään Ideaparkin pihaan. Timelapsevideolla voitiin näyttää yhden yön tapahtumat nopeutettuna.

Älvsbytalo
Ainutlaatuisen rakennushankkeen myynti- ja esittelyvideo someen

Älvsbytalo halusi kertoa uudesta ja ainutlaatuisesta Nokialle rakentamastaan kokonaisesta asuinalueesta ja ohjata kiinnostuneet ostajat oikeaan osoitteeseen.

Robotti-työstökonekonseptin esittelyvideo Linkkariin

MTC Flextek halusi esitellä uuden robotti-työstökonekokonaisuuden asiakkailleen lyhyellä videolla.

MTC Flextek
Uuden palvelutuoteperheen esittelyvideo LinkedIniin

MTC Flextek halusi esitellä uudet palvelunsa asiakkailleen lyhyellä videolla.

Ihmisläheinen yritysvideo ohjelmistotuotteelle

Physiotools halusi esitellä ohjelmistotuotteensa kansainvälisille asiakkailleen

Esittelyvideo oppilaitokselle

Akaan lukio halusi kertoa uusista opintolinjoista ja houkutella uusia opiskelijoita paikalliseen lukioon!

Näyttävä yritysvideo, joka selkeyttää monimutkaisen tuotantoketjun

Neova-group halusi näyttää asiakkailleen kasvuturpeen tuotantoketjun Jalasjärveltä Hollantiin. Vauhdikasta videota kuvattiin maassa, ilmassa ja merellä.

Yritysvideo, joka kertoo konstailematta mitä tehdään ja missä!

Konesilta halusi esitellä palvelunsa selkeästi ja selkä suorassa!

Suomen itsenäisyyden historiaa haviseva dramaattinen kirjamainos

Otava halusi mainostaa Suomen itsenäisyyden 100-vuotisjuhlana julkaistua Punaisen Leijonan Maa -kirjaa. Kirjasta valittiin yksi teksikappale, joka dramatisoitiin kohtaukseksi.

Oivaltava YouTube-mainos uudelle verkkokaupalle

Vapo halusi kertoa uudesta verkkokaupasta, josta voi ostaa kuivikkeita eläimille. Katsojia on syytä varottaa kuivasta huumorista.

Hauska somevideo, joka saa katsojansa pysähtymään

Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työmatkaliikkumista. Huumorin avulla kerrottiin erilaisia tapoja, sekä ohjattiin katsoja lisätiedon suuntaan.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 4

Liikkuva aikuinen halusi kertoa, että kevyt liikunta palauttaa työväsymyksestä paremmin kuin sohvalla löhöily ja ohjata uudelle verkkosivustolle etsimään lisää vinkkejä - Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 3

Liikkuva aikuinen halusi kertoa, että kevyt liikunta palauttaa työväsymyksestä paremmin kuin sohvalla löhöily ja ohjata uudelle verkkosivustolle etsimään lisää vinkkejä - Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 2.

Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työssäjaksamista ja ohjata vinkkien ääreen uudelle verkkosivulle – Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 1

Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työssäjaksamista ja ohjata vinkkien ääreen uudelle verkkosivulle – Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.

Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!

Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 3.

Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!

Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 2.

Vähän erilainen kulma yritysviestintään

Kierrätysyhtiö Fincumet halusi kertoa vastuullisesta ja turvallisesta tavasta tehdä yhteistyötä sähköyhtiöiden kanssa – mutta jotenkin vähän erilailla kuin muut. Tehtiin siis kesäinen road trip moottoripyörällä Kankaanpäähän sähköyhtiö Vatajankoskelle ja katsastettiin meiningit.

Esittelyvideo Vapolle
Youtubemainos, joka myy kuin häkä

Vapo-kuivikkeet kehitti uuden kuiviketuotteen hevostalleille ja halusi esitellä sitä myyvässä hengessä. Kuivikkeen käyttäjä kertoi kokemuksia ja vinkkejä videolla, jota mainostettiin Youtubessa.

Omaperäinen tuotevideo mullistavalle hakutyökalulle

Valu Digital halusi kertoa uudesta verkkosivuston hakutyökalusta ja saada asiakkaita varaamaan ajan etäesittelyyn. Tuotanto haluttiin tehdä mahdollisimman pitkälle ilman kuvauksia, joten tuotantotavaksi valikoitui animaatio ja ruutukaappaukset.

Hauska somemainos, joka haastaa osallistumaan!

Liikkuva aikuinen halusi haastaa työyhteisöjä osallistumaan Porraspäiviin. Humoristinen Hissipoliisi vahti kollegansa hissinkäyttöä niin sosiaalisessa mediassa kuin radiossakin. Videosarjassa on kolme osaa. Tässä Osa 1.