Työnäytteet:
Yli 6000€
Näyttävä ja elokuvallinen yritysvideo Inionille
Biohajoavia kirurgisia implantteja valmistama Inion halusi mieleenjäävän yritysvideon, joka nappaa katsojan mielenkiinnon ensi hetkistä ja vakuuttaa kohderyhmänsä. Makrokuvat tuotteista kruunasivat kokonaisuuden!
"Automainos" ilman autoa
Abstrakteja asioita markkinoidessa täytyy usein käsikirjoituksen parissa viettää hetki jos toinenkin. Tämä tarina loksahti paikalleen, kun päätettiin tehdä työmatkaliikkumista edistävä mainos automainoksesta tutuilla fraaseilla. Spiikkaajaksi valittiin "voice of god" eli mahtavanääninen Jari Karjalainen. Volvon markkinoinnista saimme luvan käyttää alkuperäistä Volvo-musiikkia, joten keitos alkoi olla valmis!
Valmetilla oli meille haaste - Kuinka kertoa tietokone-ohjelmasta potentiaalisille asiakkaille?
Etujen kautta joita asiakas saa, kun kouluttaa henkilöstönsä simulaattorilla erilaisiin ongelmatilanteisiin. Mielenkiintoinen visuaalisesti kiinnostava kuvitus kertoo operaattorien koulutuksesta ja harjoittelusta, kohti vastuullista tehtävää miljoonia maksavien tehtaiden operaattorina.
Valmetin jättitoimitus kansainväliselle paperivalmistajalle – Asiakastarina
Valmetin toimittama jättimäinen paperikonekokonaisuus Slovakian Ruzomberokiin onnistui loistavasti. Tyytyväinen asiakas kertoo projektista ja yhteistyöstä Valmetin kanssa. Asiakastarinalla kerrotaan myös uusille asiakkaille, miten homma toimii.
Rekryhenkinen yritysvideo Simucubelle
Suomen suurin pelilaitevalmistaja Simucube halusi esitellä yritystä tärkeimmän voimavaran eli työntekijöidensä kautta. Kasvussa oleva huippulaadukkaita simulaattoriosia valmistava Simucube halusi nostaa esiin kolmen työntekijän työarkea ja tehtäviä, päästäen katsojan samalla vilkaisemaan Simucuben sisälle.
Hymyilevä brändivideo teollisuuskalustevalmistajalle
Suomalainen teollisuuskalustejätti Treston halusi esitellä yritystä brändivideon avulla kansainvälisille asiakkaille ja yhteistyökumppaneille. Spiikatussa videossa yrityksen arvot pääsevät esiin ja työntekijät antavat kasvot yritykselle. Spiikattua videota oli helppoa kieliversioida eri kielialueille.
Terveysteknologiatuotteen lanseerausvideo, joka esittelee ja myy
Sharkmedical Innovations halusi esitellä uuden terveysteknologiatuotteensa näyttävällä videolla joka yhdistelee myyntiargumentteja ja nättiä tuotekuvaa. Studiokuvauksissa luotiin terveysteknologialle ominainen kliininen ja puhdas visuaalinen ympäristö.
Yritysvideo, joka selkeyttää monimutkaisen tuotantoketjun
Neova-group halusi näyttää asiakkailleen kasvuturpeen tuotantoketjun Jalasjärveltä Hollantiin. Vauhdikasta videota kuvattiin maassa, ilmassa ja merellä. Tämä video on somekäyttöön optimoitu versio.
Humoristinen sketsivideo (osa 2), joka on luotu green screenin ja visuaalitehosteiden avulla
Toimitusjohtaja Tillikka keskustelee hyvän ja pahan omatuntonsa kanssa. Visuaalitehosteilla luotu kaksiosainen video jatkaa Liikuvalle aikuiselle luotua "Toimitusjohtaja Tillikka" -sarjaa, jolla esitellään huumorin kautta erilaisia työnantajille suunnattuja palveluita.
Humoristinen sketsivideo (osa 1), joka on luotu green screenin ja visuaalitehosteiden avulla
Toimitusjohtaja Tillikka keskustelee hyvän ja pahan omatuntonsa kanssa. Visuaalitehosteilla luotu kaksiosainen video jatkaa Liikuvalle aikuiselle luotua "Toimitusjohtaja Tillikka" -sarjaa, jolla esitellään huumorin kautta erilaisia työnantajille suunnattuja palveluita.
Esittelyvideo, joka nostaa vahvuudet esiin
Visit Tampere Convention Bureau halusi esitellä Tamperetta ulkomaisille kongressijärjestäjille juuri oikeassa valossa
Näyttävä yritysvideo, joka selkeyttää monimutkaisen tuotantoketjun
Neova-group halusi näyttää asiakkailleen kasvuturpeen tuotantoketjun Jalasjärveltä Hollantiin. Vauhdikasta videota kuvattiin maassa, ilmassa ja merellä.
Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 4
Liikkuva aikuinen halusi kertoa, että kevyt liikunta palauttaa työväsymyksestä paremmin kuin sohvalla löhöily ja ohjata uudelle verkkosivustolle etsimään lisää vinkkejä - Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.
Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 3
Liikkuva aikuinen halusi kertoa, että kevyt liikunta palauttaa työväsymyksestä paremmin kuin sohvalla löhöily ja ohjata uudelle verkkosivustolle etsimään lisää vinkkejä - Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.
Kristo Salmisen tähdittämä humoristinen somekampanja – Jakso 2.
Liikkuva aikuinen halusi nostaa esiin työnantajan erilaisia tapoja tukea työntekijöiden työssäjaksamista ja ohjata vinkkien ääreen uudelle verkkosivulle – Pilke silmäkulmassa tietenkin! Videosarjassa on 4 osaa.