Työnäytteet:
Kuvalla kerrottu
Näyttävä ja elokuvallinen yritysvideo Inionille
Biohajoavia kirurgisia implantteja valmistama Inion halusi mieleenjäävän yritysvideon, joka nappaa katsojan mielenkiinnon ensi hetkistä ja vakuuttaa kohderyhmänsä. Makrokuvat tuotteista kruunasivat kokonaisuuden!
"Automainos" ilman autoa
Abstrakteja asioita markkinoidessa täytyy usein käsikirjoituksen parissa viettää hetki jos toinenkin. Tämä tarina loksahti paikalleen, kun päätettiin tehdä työmatkaliikkumista edistävä mainos automainoksesta tutuilla fraaseilla. Spiikkaajaksi valittiin "voice of god" eli mahtavanääninen Jari Karjalainen. Volvon markkinoinnista saimme luvan käyttää alkuperäistä Volvo-musiikkia, joten keitos alkoi olla valmis!
Trestonin tuotelanseeraus lähtee tarinasta
Tuotteista puhuttaessa on helppoa puhua tuotteen eduista ja ominaisuuksista. Joskus on vaikeampaa keksiä sen ympärille tarina. Kuka tuotetta käyttää? Miksi, ja mitä hän voi saavuttaa tuotteella? Näillä kysymyksillä päästiin alkuun Trestonin tarinallisessa tuotelanseerauksessa.
Automainospastissi 90-luvun automainoksista
Abstrakteja asioita markkinoidessa täytyy usein käsikirjoituksen parissa viettää hetki jos toinenkin. Tämä tarina loksahti paikalleen, kun päätettiin tehdä työmatkaliikkumista edistävä mainos automainoksesta tutuilla fraaseilla. Spiikkaajaksi valittiin "voice of god" eli mahtavanääninen Jari Karjalainen. Volvon markkinoinnista saimme luvan käyttää alkuperäistä Volvo-musiikkia, joten keitos alkoi olla valmis!
Hauska somevideo
”Haluttaisiin mainostaa meidän uutta suunnittelutyökalua verkkosivuilla – joku hauska video joka on kiva katsoa” Tässä kohtaa täytyy vähän peruuttaa ensimmäisestä ajatuksesta ja luopua siitä, että infoa voi kaataa läjäpäin katsojalle! Työmatkaliikkumisen suunnitteluun tarkoitetettua "Viksu"-suunnittelutyökalua päätettiin markkinoida vähemmän viksulla tyhy-päivällä…
SaaS-palvelun selitysvideo
Palvelun hyötyjen selittäminen voi joskus olla haastavaa. 73Healthin etädiagnostiikkapalvelun edut selitettiin videon avulla. Video on auttanut sijoittajia ja asiakkaita näkemään palvelun toimintaperiaatteen ja vahvuudet.
Hauska video haastavasta aiheesta
”Haluttaisiin mainostaa meidän uutta suunnittelutyökalua verkkosivuilla – joku hauska video joka on kiva katsoa” Tässä kohtaa täytyy vähän peruuttaa ensimmäisestä ajatuksesta ja luopua siitä, että infoa voi kaataa läjäpäin katsojalle! Työmatkaliikkumisen suunnitteluun tarkoitetettua "Viksu"-suunnittelutyökalua päätettiin markkinoida vähemmän viksulla tyhy-päivällä…
Valmetin jättitoimitus kansainväliselle paperivalmistajalle – Asiakastarina
Valmetin toimittama jättimäinen paperikonekokonaisuus Slovakian Ruzomberokiin onnistui loistavasti. Tyytyväinen asiakas kertoo projektista ja yhteistyöstä Valmetin kanssa. Asiakastarinalla kerrotaan myös uusille asiakkaille, miten homma toimii.
Rekryvideo tuo uusia työntekijöitä
Tampereen Tilapalvelut halusi esitellä laajaa työtehtäväkirjoa ja houkutella uusia työntekijöitä hakemaan tulevissa rekrytoinneissa. Yritystä esittelevä rekryvideo tehtiin asiakastarinan muodossa. Työntekijät saivat kertoa millaista työskentely Tilapalveluilla on.
Tuulivoimahankkeen tiedotus modernilla tyylillä someen
Neova ja Afry yhteistyössä halusivat tiedottaa jättihankkeen ensimmmäisistä konkreettisista askelista seuraajilleen. 175-metrisen tuulimittausmaston pystytyksen taltioinnista vastasi yhteensä 9 eri kameraa ja kaksi kuvaajaa. 3 päivän työkokonaisuudesta editoitiin minuutin video, jotta katsojat näkevät että nyt alkaa tapahtua.
Panphonics kaiuttimen mainosvideo somemarkkinointiin
Panphonicsin halusi näyttäviä mainosklippejä ultraohuista suuntaavista kaiuttimista somemainontaan. Samalla kertaa kuvattiin materiaalit niin esittely- kuin mainosvideoihinkin.
Rekryhenkinen yritysvideo Simucubelle
Suomen suurin pelilaitevalmistaja Simucube halusi esitellä yritystä tärkeimmän voimavaran eli työntekijöidensä kautta. Kasvussa oleva huippulaadukkaita simulaattoriosia valmistava Simucube halusi nostaa esiin kolmen työntekijän työarkea ja tehtäviä, päästäen katsojan samalla vilkaisemaan Simucuben sisälle.
Hymyilevä brändivideo teollisuuskalustevalmistajalle
Suomalainen teollisuuskalustejätti Treston halusi esitellä yritystä brändivideon avulla kansainvälisille asiakkaille ja yhteistyökumppaneille. Spiikatussa videossa yrityksen arvot pääsevät esiin ja työntekijät antavat kasvot yritykselle. Spiikattua videota oli helppoa kieliversioida eri kielialueille.
Terveysteknologiatuotteen lanseerausvideo, joka esittelee ja myy
Sharkmedical Innovations halusi esitellä uuden terveysteknologiatuotteensa näyttävällä videolla joka yhdistelee myyntiargumentteja ja nättiä tuotekuvaa. Studiokuvauksissa luotiin terveysteknologialle ominainen kliininen ja puhdas visuaalinen ympäristö.
Esittelyvideo hydrauliikka-tankkien optimoinnin testausmahdollisuuksista
Parker Hannifin halusi esitellä Urjalan tehtaan testilaboratorion testausmahdollisuuksia. Kun kerrontaan liittyyä paljon lukuja, on paras kerrontapa tekstigrafiikan ja kuvituskuvan yhdistelmä.