Nollaa suodatus
Teollisuusyrityksen tuotelanseeraus haastattelutyyliin minuutissa.

Jos haluat sanoa paljon, mutta aikaa on vähän, sanomiset on harkittava tarkkaan. Tässä tuotelanseerauksessa käsikirjoittiin tarkasti, mitä uudesta tuotteesta kerrotaan. Näyttävällä kuvituskuvalla saadaan video uusiin sfääreihin.

Ohjevideoitten avulla, jokainen osaa ottaa monimutkaisenkin tuotteen käyttöön

Panphonicsin monipuoliset ohjevideot varmistavat, että asiakkaat osaavat asentaa ja käyttää tuotteita oikein. Tämä on helpottanut asiakaspalvelun kuormaa. Tällä videolla otetaan käyttöön uusi Compact-kaiuttimille suunniteltu vahvistin.

Moduls esittäytyy –Talotekniikkaa innovatiivisesti isoihin kohteisiin

Modulsin yritysesittely ja tuotevideo messukäyttöön ja verkkosivuille. Kun tuote on kontti täynnä talotekniikkaa, kiinnostavan kuvituskuvan tekeminen on haaste. Sen otimme vastaan

Valmet asiakastarina Sloveniasta

Asiakkaat ovat joskus vähän kauempana. Tämä Valmetin asiakastarina paperivalmistaja-asiakkaasta käytiin tekemässä Sloveniassa. Täysin uudenlainen päälystysasema ratkaisee paperintekijän ongelmat uudella tavalla.

Näyttävä ja elokuvallinen yritysvideo Inionille

Biohajoavia kirurgisia implantteja valmistama Inion halusi mieleenjäävän yritysvideon, joka nappaa katsojan mielenkiinnon ensi hetkistä ja vakuuttaa kohderyhmänsä. Makrokuvat tuotteista kruunasivat kokonaisuuden!

Trestonin tuotelanseeraus lähtee tarinasta

Tuotteista puhuttaessa on helppoa puhua tuotteen eduista ja ominaisuuksista. Joskus on vaikeampaa keksiä sen ympärille tarina. Kuka tuotetta käyttää? Miksi, ja mitä hän voi saavuttaa tuotteella? Näillä kysymyksillä päästiin alkuun Trestonin tarinallisessa tuotelanseerauksessa.

Panphonics kaiuttimen mainosvideo somemarkkinointiin

Panphonicsin halusi näyttäviä mainosklippejä ultraohuista suuntaavista kaiuttimista somemainontaan. Samalla kertaa kuvattiin materiaalit niin esittely- kuin mainosvideoihinkin.

Rekryhenkinen yritysvideo Simucubelle

Suomen suurin pelilaitevalmistaja Simucube halusi esitellä yritystä tärkeimmän voimavaran eli työntekijöidensä kautta. Kasvussa oleva huippulaadukkaita simulaattoriosia valmistava Simucube halusi nostaa esiin kolmen työntekijän työarkea ja tehtäviä, päästäen katsojan samalla vilkaisemaan Simucuben sisälle.

Hymyilevä brändivideo teollisuuskalustevalmistajalle

Suomalainen teollisuuskalustejätti Treston halusi esitellä yritystä brändivideon avulla kansainvälisille asiakkaille ja yhteistyökumppaneille. Spiikatussa videossa yrityksen arvot pääsevät esiin ja työntekijät antavat kasvot yritykselle. Spiikattua videota oli helppoa kieliversioida eri kielialueille.

Terveysteknologiatuotteen lanseerausvideo, joka esittelee ja myy

Sharkmedical Innovations halusi esitellä uuden terveysteknologiatuotteensa näyttävällä videolla joka yhdistelee myyntiargumentteja ja nättiä tuotekuvaa. Studiokuvauksissa luotiin terveysteknologialle ominainen kliininen ja puhdas visuaalinen ympäristö.

Vauhdikas messu-aftermovie valaisinvalmistajalle

SG Armaturen halusi ikuistaa upean messuostastonsa ja osaavan henkilökuntansa suurilla sähkö tele valo av -messuilla Jyväskylässä 2022. Aftermoviet sopivat erityisen hyvin someen, jälkimarkkinointiin ja tulevien messutapahtumien markkinointiin.

Tyylikäs tuotevideo kaksi senttiä ohuesta kaiuttimesta

Panphonics on kehittänyt äärimmäisen ohuen ja erittäin suuntaavaan taulu-kaiuttimen, jota haluttiin esitellä niin kuvalla kuin äänelläkin. Aitoa kaiuttimen ääntä ja suuntaavuutta taltioitiin äänitysstudiossa ja samalla kuvattiin näyttävää kuvituskuvaa. Materiaalista editoitiin somevideota ja Youtube-mainoksia

Lanseerausvideo maailman nopeimmalle säätöpöydälle

Treston lanseerasi maailman nopeiten säätyvän Quick Edge Workstation -pöydän kansainvälisille markkinoille. Videosta tehtiin lisäksi useita kieliversioita. Lanseerausvideolla saatiin ytimekkäässä paketissa tietoa ja fiilistä uudesta tuotteesta, vanhoille ja uusille asiakkaille.

Asiakastarina Caterpillar-koneiden keskeltä

Treston halusi esitellä Avesco CAT:n uusiin toimitiloihin toimitettua teollisuuskalustekokonaisuuttaan. Asiakastarina toteutettiin ilman videohaastattelua, puhelinhaastattelun tietojen pohjalta, ja käyttämällä ulkopuolista spiikkaajaa.

Robottiratkaisun esittelyvideo teollisuuden toimijoille

ABB ja Treston halusivat esitellä uuden liikuteltavan yhteistyörobotti-konseptinsa teollisuusyrityksille. Videon spiikkaajana päätettiin käyttää AI-robottipuhujaa, jolla haluttiin korostaa robotti/AI -työn erilaisia mahdollisuuksia.