Työnäytteet:
Alle 3000€
Inserttivideo – Edelläkulkija tunnustus
Traficomin ja Liikkuvan aikuisen jakama "Työmatkaliikkumisen Edelläkulkijatunnustus" jaettiin tällä kertaa Lappeenrantaan Meidän IT ja talous Oy:lle. Siitä tehtiin inserttivideo verkkolähetykseen. Yllätimme Meitalaiset kahvitauolta!
Kopiosto tiedottaa jäsenilleen somessa tekstianimaatiolla
Simppeli tekstianimaatio someen nopeasti ja pienellä budjetilla. Tekstianiaatio on edullinen tapa tiedottaa somessa suurillekin yleisöille.
Puhevideo tekoälystä, tekoälyn luomassa tilassa
KAMKin ja Microsoftin luomaan Microsoft Skills for Jobs -verkko-opinto-ohjelmaan kuvattiin lyhyitä puhevideoita tekoälystä eri yrityskummien kanssa. Aiheeseen liittyen videoiden taustat (tilat) luotiin tietenkin tekoälyllä.
Selitysvideo, joka selventää tuotteen edut asiakkaalle
ShareGuard99 -terveysteknologiatuote tuo sairaaloihin lisää resursseja. Selitysvideo selventää asiakkaan saaman hyödyn.
Rekryvideo tuo uusia työntekijöitä
Tampereen Tilapalvelut halusi esitellä laajaa työtehtäväkirjoa ja houkutella uusia työntekijöitä hakemaan tulevissa rekrytoinneissa. Yritystä esittelevä rekryvideo tehtiin asiakastarinan muodossa. Työntekijät saivat kertoa millaista työskentely Tilapalveluilla on.
Asiakastarina Infra ry:n tyytyväisistä jäsenistä
Infra ry halusi kertoa tekemästään jäsenetu- ja edunvalvontatyöstä. Asiakastarinavideossa pääsevät ääneen yhdistyksen jäsenet, jotka kertovat miksi kannattaa olla Infran jäsen.
Panphonics kaiuttimen mainosvideo somemarkkinointiin
Panphonicsin halusi näyttäviä mainosklippejä ultraohuista suuntaavista kaiuttimista somemainontaan. Samalla kertaa kuvattiin materiaalit niin esittely- kuin mainosvideoihinkin.
Puhevideo, jossa käytettiin uutistenlukijan salaista asetta
Liikkuva aikuinen halusi puhua suoraan yleisölleen verkkolähetysten inserteissä. Prompterin avulla voidaan puhua kameralle ja silti lukea valmista tekstiä. Prompterivideo on yksi nopeimmista videotuotannoista toteutustavoista. Tärkeimmät pointit nostettiin esiin grafiikalla, jotta oppimisen visuaalinen puoli tulee hyödynnettyä parhaalla tavalla.
Vauhdikas messu-aftermovie valaisinvalmistajalle
SG Armaturen halusi ikuistaa upean messuostastonsa ja osaavan henkilökuntansa suurilla sähkö tele valo av -messuilla Jyväskylässä 2022. Aftermoviet sopivat erityisen hyvin someen, jälkimarkkinointiin ja tulevien messutapahtumien markkinointiin.
Tyylikäs tuotevideo kaksi senttiä ohuesta kaiuttimesta
Panphonics on kehittänyt äärimmäisen ohuen ja erittäin suuntaavaan taulu-kaiuttimen, jota haluttiin esitellä niin kuvalla kuin äänelläkin. Aitoa kaiuttimen ääntä ja suuntaavuutta taltioitiin äänitysstudiossa ja samalla kuvattiin näyttävää kuvituskuvaa. Materiaalista editoitiin somevideota ja Youtube-mainoksia
Ohjevideo kasvien ravintoaineista ammattiviljelijöille
Kekkilä Professionalin ohjevideossa yhdistettiin videokuvaa ja animaatiota. Ammattiviljelijöille suunnatulla videolla opetetaan tärkeimmät ravintoaineet joilla kasvit kasvavat optimaalisesti.
Asiakasvideo, jossa tyytyväinen asiakas suosittelee palvelua
MTC Flextek halusi kertoa tuleville asiakkailleen, millaisia teollisuuden tuotantohaasteita he ovat ratkaisseet Herrmanssilla ja millaista yhteistyö on ollut.
Asiakasvideo, jossa tyytyväinen asiakas suosittelee palvelua
MTC Flextek halusi kertoa tuleville asiakkailleen, millaisia teollisuuden tuotantohaasteita he ovat ratkaissee Hydrolinella ja millaista yhteistyö on ollut.
Asiakasvideo, jossa tyytyväinen asiakas suosittelee tuotetta
Vapo halusi esitellä tuote-uutuutta asiakkaan sanoin. Haastattelun lisäksi kuvattiin dokumentaarista kuvituskuvaa työskentelystä tallilla, sekä valokuvat markkinointiin. Videosta tehtiin useita eripituisia versioita eri alustoja varten.
Dokumentaarinen esittelyvideo uutuustuotteesta
Vapo halusi esittellä uutuuskuiviketta tallinpitäjille aidossa käyttötilanteessa. Haastattelun lisäksi kuvattiin dokumentaarista kuvituskuvaa työskentelystä tallilla.